Polytex תספק לארגונים בבריטניה מערכות לניהול אוטומטי והיגייני של מדי עבודה

8 אפריל, 2021

החברה הישראלית חתמה על הסכם הפצה בבריטניה עם חברת Renwear. העסקה המשותפת הראשונה של פוליטקס ו-Renwear היא הטמעת מערכת לניהול מדי עבודה במפעל גדול לעיבוד בשר באזור לונדון

פוליטקס Polytex Technologies)) מקיסריה, המפתחת מערכות רובוטיות לחלוקה ומסירה של מדי עבודה, חתמה על הסכם להפצת מערכות לניהול אוטומטי והיגייני של מדי עבודה בבריטניה. מפוליטקס נמסר כי ההסכם החדש עם חברת Renwear יספק לחברה גישה לשוק ענק וחדש עבור החברה, בתקופה בה מגפת הקורונה מובילה להגדלת המשאבים המוקצים להיגיינה במקומות עבודה. Renwear הלונדונית מתמחה בהשכרת מדי עבודה ובשירותי כביסה עבור מגוון ענפים ברחבי בריטניה.

העסקה המשותפת הראשונה של פוליטקס ו-Renwear, שנסגרה זמן קצר לאחר חתימת הסכם ההפצה, היא הטמעת מערכת לניהול מדי עבודה במפעל גדול לעיבוד בשר באזור לונדון. Renwear מתכננת לספק מערכות של פוליטקס גם לבתי חולים, ספקי שירותי בריאות, בתי מלון וכן לענף הבידור ולענפים אחרים.

מנכ"ל פוליטקס יריב מצליח אמר כי פוטנציאל הגידול של החברה בשוק הבריטי הוא עצום. "Renwear מתכננת להרחיב את ההפצה בשוק זה ומתקיימים מגעים ראשונים להתקנת פתרון מדי העבודה של פוליטקס בבתי חולים ובשירותי בריאות בבריטניה."

אוטומציה ודיגיטליזציה של ניהול מדי עבודה

יותר מ-3,000 יחידות של המערכת מותקנות כיום בבתי חולים, בתי מלון ומפעלים ב-20 מדינות מחוץ לישראל לרבות ארה"ב, ספרד, גרמניה, וצרפת וכן במזרח הרחוק. מערכות פוליטקס מטפלות מדי חודש בניהול של כ-45 מיליון פריטי מדים עבור כ-750,000 עובדים ברחבי העולם.

הפתרון של פוליטקס מורכב מחומרה ייעודית המגובה במערכת מידע דיגיטלית שמנהלת ומייעלת את תהליך הקבלה והמסירה של מדי עבודה ומספקת רמה חדשה של היגיינה. המערכת משמשת בתי חולים, בתי מלון, חדרי כושר, מפעלים תעשייתיים וחדרים נקיים וסביבות אחרות שמעסיקות עובדים במדים. המערכת של פוליטקס מורכבת מחומרה ייעודית בתצורת מכונה רובוטית לחלוקת מדים ומכונה להחזרת מדים מלוכלכים, המשולבת עם מערכת מידע מבוססת ענן המנטרת ומעבדת את נתוני המדים בתהליך האיסוף, ההחזרה והכביסה ומציגה אותם בפני מנהלים ומשתמשים באפליקציית ענן בדסקטופ ובמכשירים ניידים. תהליך קבלת המדים הנקיים ומסירת המדים המשומשים לכביסה מתבצע ללא מגע יד אדם. ניתן לפזר עמדות חלוקה והחזרה של מדים ברחבי המתקנים הארגוניים באופן שמוריד את הסיכון הבריאותי הכרוך בהתקהלות בעמדה מרכזית לחלוקת מדים.

פוליטקס הוקמה בשנת 2003 על ידי משפחת פולינר. כיום מנוהלת החברה על ידי יריב מצליח שמונה למנכ"ל בעקבות ההשקעה בחברה בשנת 2019 של קרן ההשקעות פורטיסימו. החברה מעסיקה 50 עובדים ומגייסת עובדים נוספים בתחומי ההנדסה, הפיתוח ותמיכה טכנית. את פעילויות הטכנולוגיה והפיתוח העסקי בחברה מוביל תומר פולינר שכיהן כמנכ"ל החברה מהקמתה ועד שנת 2019.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , רובוטיקה