אייסקיור ביצעה איחוד מניות לקראת רישום בנסד"ק

9 אוגוסט, 2021

כל 8 מניות החברה מתמזגות למניה אחת, במטרה להעלות את ערך המניה ולעמוד בדרישות הנסד"ק. החברה פיתחה מכשיר זעיר-פולשני להקפאת גידולים סרטניים בשלבים מוקדמים, בייחוד בטיפול בסרטן השד

חברת אייסקיור (IceCure) ביצעה בתחילת השבוע איחוד מניות (reverse split) ביחס של 8 ל-1, וזאת כצעד שנועד להכשיר את רישום מניות החברה גם בנסד"ק. משמעות המהלך הוא כי כל 8 מניות של החברה מתמזגות לכדי מניה אחת. מטרת המהלך היא להעלות את מחירה של מניה יחידה כדי לעמוד בתנאי הסף של בורסת הנסד"ק לרישום מניה חדשה במחיר התחלתי מינימאלי של 1 דולר למניה. בקשתה של אייסקיור לרשום את מניותיה בנסד"ק טרם התקבלה.

אייסקיור, שהוקמה ב-2006, פיתחה מערכת הפועלת בשיטה הקרויה Cryoablation, שבה משמידים את הגידול באמצעות הקפאה. המערכת של אייסקיור מאפשרת לבצע את ההליך באופן זעיר-פולשני, וזאת באמצעות החדרה של מחט דקיקה (המוגנת ב-11 פטנטים) שאותה מנווט הרופא אל הגידול באמצעות הנחיה של אולטרה-סאונד (או CT אם מדובר בגידולים בכבד, בריאות ובעצמות). לאחר הגעת המחט אל הגידול היא מקפיאה אותו באמצעות הזרמה של חנקן נוזלי אל קצה המחט שבו נמצא הגידול, וזאת מבלי לפגוע ברקמות הבריאות שמסביב.

הטיפול אורך כ–15-25 דקות לערך בהרדמה חלקית וגם אינו חייב להתבצע בחדר ניתוח. מרבית הטיפולים המתחרים מתבססים על גזים אחרים כמו ארגון והליום, שהם יקרים יותר ורדיוס הפעולה שלהם קטן יותר, ועל כן הם מצריכים שימוש במחטים רבות יותר, מה שמסבך את הניווט וגם מייקר את ההליך. יש להדגיש כי השמדת גידולים סרטניים בהקפאה יעילה בעיקר בגידולים בשלבים מוקדמים, ועל כן אבחון מוקדם הוא קריטי להצלחת הטיפול.

לפני מספר חודשים דיווחה אייסקיור על תוצאות ביניים חיוביות מניסוי קליני נרחב שעורכת החברה בשנים האחרונות בארצות הברית בקרב חולות בסרטן שד. החברה ממתינה כעת לאישור מצד ה-FDA לטיפול בסרטן השד. בתחילת חודש אפריל הכיר ה-FDA במכשיר של אייסקיור כ"מכשיר רפואי פורץ דרך".

האזינו לשיחה עם מנכ"ל אייסקיור, אייל שמיר, מתוך תוכנית מס' 9 בפודקאסט שלנו, שעלתה בינואר 2020:

 

עקבו אחר כל התוכניות ב-Spotify

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: גיוסי הון , חדשות , מכשור רפואי

פורסם בתגיות: אייסקיור , נסד"ק