USR רכשה מכונת SMT מהירה של ASM

17 אוגוסט, 2021

המערכת תותקן בחודשים הקרובים במפעל החברה בכרמיאל. היא נועדה להגדיל את קיבולת הייצור של USR, שכיום מפעילה 10 קווי SMT, ולספק יכולת השמה של רכיבי 0201/01005 זעירים

קבלנית שירותי הייצור USR שמרכזה בכרמיאל, השלימה עסקת רכישה של מכונת SMT מדגם SIPLACE SX1 של חברת ASM, אשר תותקן בתוך מספר חודשים במפעל החברה בכרמיאל. הרכישה בהיקף של כמה מיליוני שקלים התבצעה דרך הנציגות המקומית Dectal Advanced Technologies. סמנכלי"ת מכירות וקשרי לקוחות בחברה, רונית שלו, סיפרה ל-Techtime שהמהלך נועד להגדיל את קיבולת הייצור של USR שכיום מפעילה 10 קווי השמות SMT.

שלו: "המכונה מספקת מהירות השמה גבוהה מאוד ותתמוך בייצור רכיבים בגדלים שונים, עד לרכיבים זעירים מסוג 0201/01005. היא מיועדת לתמוך בלקוחות חדשים שגייסנו מתחומי הביטחון והרפואה". מערכת SX1 מאפשרת לבצע השמות בקצב של עד 43,000 רכיבים בשעה (CPH) ברמת דיוק של 22 מיקרון, על-גבי כרטיסים בגדלים שונים, מ-50/50 מ"מ ועד 1,525/560 מ"מ.

המערכת (בתמונה למעלה) מגיעה עם תוכנת ניהול ייצור ועם תשתית מוכנה להטמעה במפעל חכם (Industry 4.0) וחיישנים העוקבים אחר פעילותה לצורך ביצוע פעולות תחזוקה מונעת. היא מצויידת בשתי מצלמות מהירות המספקות צילום תלת-מימדי של ההשמה, ותוכנת בינה מלאכותית העוקבת אחר ההשמה לגילוי מהיר של תקלות. חברת ASM יצאה מחברת סימנס וכיום היא פועלת ממינכן, גרמניה. חברת דקטל מייצגת אותה בישראל מאז שנת 1992, ועד היום התקינה כ-300 מכונות השמה שלה בארץ.

רונית שלו

חברת USR היא אחת מקבלניות שירותי הייצור (EMS) הגדולות בישראל, ומעסיקה כיום כ-600 עובדים בשלושת אתריה: כרמיאל, ירושלים ונתניה. בשנה האחרונה החברה מיישמת תוכנית השקעות רחבת היקף. בין השאר היא נמצאת כעת בשלבים האחרונים של פרוייקט חידוש תשתיות התקשורת בשלושת מתקניה. במסגרת הפרוייקט הוחלפו את כל תשתיות הכבילה ובמקומם הותקנה מערכת של סיבים אופטיים שדרכם תתבצע התקשורת של כל אלפי הצרכנים בחברה. הפרוייקט כולל גם החלפת כל המתגים והתקנת מערכת אבטחת מידע חדשה.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , ייצור וקבלנות משנה , תעשייה ישראלית

פורסם בתגיות: SMT , USR