קיידנס הכריזה על פלטפורמת Helium לאימות תוכנה וחומרה בשלבים המוקדמים של פיתוח השבב

29 ספטמבר, 2021

הפלטפורמה החדשה מאיצה את תהליך יצירת אבות-טיפוס וירטואליים והיברידיים של מערכות מורכבות, ומאפשרת לפתח ולבדוק את התוכנות עוד לפני סיום הפיתוח של קוד ה-RTL

חברת קיידנס דיזיין סיסטמס (Cadence) הכריזה על פלטפורמת Helium Virtual and Hybrid Studio ליצירה מהירה של אבות טיפוס וירטואליים והיברידיים של מערכות מורכבות. הפלטפורמה החדשה מאפשרת פיתוח תוכנה בשלבים המוקדמים של תהליך פיתוח שבבים חדשים לצורך אימות ואיתור באגים משותפים לחומרה ותוכנה. להערכת החברה, באמצעות מודל וירטואלי או היברידי של מערכות על גבי שבב (SoC) ניתן לאמת תכנונים עוד לפני שמודל ה-RTL זמין במלואו, ולהאיץ בכמה סדרי גודל את פיתוח התוכנה של השבב בהשוואה למודל RTL טהור.

פלטפורמת Helium Studio מותאמת למנועי האימות הקיימים של קיידנס, דוגמת Palladium Z2 Enterprise Emulation, Protium X2 Enterprise Prototyping ו-Xcelium Logic Simulator. היא עונה לצורך של המפתחים לאמת תוכנה על פלטפורמת טרום סיליקון כדי להבטיח תכנון מוצלח ועמידה בזמני היציאה לשוק. פלטפורמת Helium Studio מאפשרת לבנות דגמי SoC וירטואליים והיברידיים באיכות גבוהה. אינטגרציה של מנוע תוכנת ההרצה עם Helium Studio ועם Palladium Z2 ו-Protium X2, מספקת Helium Studio למפתחי תוכנה חוויית איתור באגים אחידה, מהמודל הווירטואלי ועד ל-RTL.

"אימות תוכנה משובצת במקביל ל-RTL ומוקדם יותר בתהליך הפיתוח, הוא קריטי להצלחת הדור הבא של עיצובי SoC בתחומי המובייל, האוטומוטיב וה- hyperscale computing", אמר פול קנינגהאם, סגן נשיא בכיר ומנהל קבוצת אימות ומערכות בקיידנס. "פלטפורמת Helium Studio החדשה מנצלת את היכולות יוצאות הדופן של מנועי האימות שלנו, הכוללים את Palladium ו-Protium, כדי לאפשר פיתוח תוכנה מהיר ולהוות אמת-מידה לאימות הספק וביצועים. המערכת החדשה מספקת למתכנני מערכות פלטפורמה אחודה המאיצה את תפוקת האימות הכוללת".

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , תוכנה ותכנון אלקטרוני