ענקית התקשורת AT&T מקימה מרכז פיתוח נוסף בתל אביב

24 אוקטובר, 2021

מתכננת לגייס 100 עובדים עבור המרכז החדש אשר יתמקד בפיתוח פתרונות עבור תחום הענן. חברת AT&T החלה את פעילות המו"פ שלה בישראל בשנת 2007 בעקבות רכישת חברת Interwise

ענקית התקשורת האמריקאית AT&T מרחיבה את פעילותה בישראל, ומודיעה על פתיחת מרכז פיתוח חדש במגדל ToHa בתל אביב, בנוסף למרכז הפיתוח הקיים של החברה הפועל מאירפורט סיטי. החברה תגייס כ-100 עובדים נוספים ותרחיב משמעותית את פעילותה גם לתחום הענן. חברת AT&Tהקימה את מרכז הפיתוח הישראלי שלה בשנת 2007, בעקבות רכישת חברת הסטארט-אפ הישראלית Interwise, שהתמחה בפתרונות ועידה לארגונים.

מרכז הפיתוח של AT&T בישראל אחראי על פיתוח מוצרי תוכנה בכל תחומי הפעילות האסטרטגיים של החברה: רשתות דור 5, דיגיטל, פתרונות תקשורת לצרכנים ולארגונים, מוצרים מתקדמים לניהול מערכי כוחות חירום והצלה בעולם, וכעת גם את תחום הענן. המרכז בארץ מעסיק כ-500 עובדים ופועל במתכונת היברידית, עם שלושה ימי עבודה מהבית בשבוע. 

שני המרכזים בישראל הם חלק ממערך פיתוח עולמי של AT&T הכולל מרכזי פיתוח בארצות הברית. המנהלת של המערך כולו ומי שאחראית על כ-1,500 עובדי הפיתוח של AT&T בעולם היא נטלי קרמר, סגנית נשיא עולמית בחברה.

צילום: נדב קרלינסקי

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , ענן , תקשורת

פורסם בתגיות: AT&T