תוכנת החישה של אינוויז נכנסה למחשב הרכב של אנבידיה

9 נובמבר, 2021

כעת, ניתן יהיה להשתמש בתוכנה של אינוויז, המתרגמת אותות LiDAR לתמונה מפורטת, על גבי Nvidia Drive, אחת מפלטפורמות המחשוב לרכב המובילות. בנוסף, החיישן של אינוויז הוטמע בסימולטור הרכב של אנבידיה

חברת אינוויז (Innoviz) הודיעה היום כי פלטפורמת המחשוב של אנבידיה לעולם הרכב, Nvidia Drive, תומכת כעת בתוכנת החישה שפיתחה אינוויז. תוכנת החישה של אינוויז מפענחת את המידע הגולמי המגיע מחיישן ה-LiDAR של החברה, מה שקרוי "ענן הנקודות", ומתרגמת אותו לתמונת עולם תלת-מימדית, לרבות סיווג האובייקטים על הכביש וזיהוי סכנות התנגשות. התאימות הזו עם הפלטפורמה של אנבידיה, תאפשר לחברות רכב המשתמשות ב-Nvidia Drive לבסס יישומי בטיחות ומערכת נהיגה אוטונומית על התוכנה של אינוויז.

אינוויז משקיעה רבות בפיתוח תוכנת החישה, והיא אחת מיצרניות ה-LiDAR היחידות שפיתחו, לצד החיישן עצמו, את האלגוריתמים אשר בונים תמונה תלת-מימדית מאותות החיישן. עוד הודיעה אינוויז כי אנבידיה הטמיעה את חיישן ה-LiDAR בסימולטור הרכב שלה, Nvidia SIM, שמשמש לתהליכי פיתוח, אימון ובדיקה של מערכות בטיחות ונהיגה אוטונומית בסביבה וירטואלית. כעת, הסימולטור של אנבידיה ידמה באופן וירטואלי, באמצעות API, את האותות שמייצר ה-LiDAR של אינוויז ויאפשר לחברות לבדוק את התוכנות שלהן תוך שימוש בדאטה של החיישן. אנבידיה היא אחת השחקניות הבולטות בתחום המחשוב לרכב, ובעקבות ההודעה מזנקת מנייתה של אינוויז במסחר המקדים בנסד"ק בשיעור דו-ספרתי.

חברת אינוויז פיתחה LiDAR מצב מוצק (Solid State) עבור תעשיית הרכב. הפתרון של החברה מבוסס על שימוש ברכיב MEMS הכולל מראה אשר יכולה לנוע בשני צירים, ועל-ידי כך לבצע סריקת לייזר ללא חלקים נעים. שיתוף הפעולה המסחרי המשמעותי ביותר של אינוויז הוא עם חברת ב.מ.וו, אשר החליטה לשלב את החיישן ברכב ה-SUV החשמלי החדש שלה, iNEXT, שאמור לעלות על הכביש בתחילת 2022. המערכת תסופק לב.מ.וו באמצעות קבלנית הייצור Magna.

אינוויז השלימה באחרונה את פיתוח הדור החדש של חיישן ה-LiDAR שלה, InnovizTwo, אשר עושה שימוש במקור לייזר אחד וגלאי אחד ומספק פי 30 יותר ביצועים ויהיה זול ב-70% בהשוואה לחיישן הדור הראשון.

האזינו לשיחה עם אורן רוזנצווייג, אחד ממייסדי אינוויז, מתוך תוכנית מס' 3 בפודקאסט שלנו, שעלתה בספטמבר 2019:

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Automotive , חדשות

פורסם בתגיות: LiDAR , אינוויז , אנבידיה