סיליקום מדווחת על לקוח משמעותי באירופה

10 פברואר, 2022

מדובר בספקית תקשורת שתשתמש בציוד הקצה של סיליקום כחלק מפריסת רשת SD-WAN חדשה. בסיליקום מעריכים כי הלקוח יניב הכנסות שנתיות של 5 מיליון דולר

חברת סיליקום (Silicom) דיווחה אתמול (ד') כי ספקית תקשורת מובילה באירופה בחרה בציוד הקצה של החברה כחלק מפריסה של רשת תקשורת חדשה מבוססת-תוכנה (SD-WAN). פריסת הרשת תחל במחצית השנייה של השנה, וספקית התקשורת כבר ביצעה הזמנה ראשונה לציוד בהיקף של מיליון דולר. מדובר בלקוח חדש עבור סיליקום, ולהערכת החברה הוא עשוי להניב הכנסות שנתיות של 5 מיליון דולר. מניית החברה עלתה אמש ב-2% במסחר בנסד"ק והיא נסחרת לפי שווי שוק של 311 מיליון דולר.

זכיית התכנון הושגה בשיתוף חברה המספקת פתרונות תוכנה לעולם ה-SD-WAN, שעימה סיליקון משתפת פעולה כחלק מאסטרטגיית החדירה שלה לתחום, שמתאפיין כיום בפיצול בין ספקיות חומרה לספקיות תוכנה. מנכ"ל החברה שייקה אורבך אמר, "אנחנו שמחים לצרף ספקית תקשורת נוספת לרשימה הלקוחות הגדלה שלנו בתעשיית הטלקום. הדבר מאשש את המעמד החזק שלנו בתחום ה-SD-WAN, שיכול להניע את הצמיחה העתידית שלנו."

בשנת 2021 צמחו המכירות של סיליקום בכ-20% והסתכמו בכ-128.5 מיליון דולר. החברה צופה המשך של הצמיחה גם בשנת 2022, בזכות ההצלחות של החברה בתחום פתרונות הקישוריות ממשפחת Edge Networking, כמו בחוזה הנוכחי. סיליקום נהנית ממגמה בעולם הטלקום שקיבלה את הכינוי “פיצול והפרדה” של רשתות התקשורת (Decoupling and Disaggregation). מדובר בהפרדה גוברת בין מרכיבי החומרה ומרכיבי התוכנה בתשתיות התקשורת, החל מרמת הרשתות המקומיות והאזוריות, עבור לתקשורת בין שרתים במרכזי נתונים וכלה בתשתיות טלקום קוויות ואלחוטיות (סלולריות).

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , תקשורת

פורסם בתגיות: SD-WAN , סיליקום