חברת OpTeamizer הישראלית תספק שירותי ייעוץ והכשרה ללקוחות אנבידיה באירופה

21 פברואר, 2022

OpTeamizer שהכשירה מעל 80 מרכזי מו"פ בישראל בכלי הפיתוח של NVIDIA לסביבות ה-GPU, תייעץ ותכשיר גם מרכזי מו"פ באירופה לסביבת מעבדי הקצה החדשים Orin שיספקו ביצועים גבוהים פי 6 לעומת הדור הנוכחי

חברת OpTeamizer מיקנעם, שעוסקת בבניית פתרונות וייעוץ למרכזי מו"פ בישראל בתחומי ה-AI, נבחרה על ידי חברת אנבידיה לספק שירותי ייעוץ  ללקוחותיה באירופה, לסייע בהנחלת העולם הטכנולוגי של החברה וללוות פרויקטים של החברות המבוססים על מעבדי אנבידיה.

אופטימייזר נוסדה בשנת 2015 על ידי תומר גל, המתמחה בתחום ה-AI, שהשתתף בפיתוחים אסטרטגיים של אינטל ו-GE בישראל. תומר גל, בעל תואר שני במדעי המחשב בתחום האצת ביצועים, נמנה על צוות הבודקים של רשות החדשנות לבקשות של סטארט-אפים למענקים בתחום ה-AI, ומרצה בחוג להנדסת תוכנה באורט בראודה.

בשנת 2018 מינתה אנבידיה את אופטימייזר לשותפה הראשונה שלה בישראל ובמזרח התיכון כחברה המוסמכת להדריך את התעשייה בישראל אודות האצת ביצועי מערכות על ידי שימוש במעבדי GPU של אנבידיה, פיתוח בבינה מלאכותית וכספקית של שירותי ייעוץ לחברות ישראליות שהחלו לאמץ את פתרונות ה-GPU של החברה עם כניסתן לעולם ה-AI.

מאז מינויה סיפקה אופטימייזר שירותי הכשרה וייעוץ מגוונים ל-87 מרכזי מו"פ של חברות ישראליות וחברות רב-לאומיות הפועלות בישראל. בין לקוחותיה: חברות תעשיות ביטחוניות, חברות הלת'טק וחברות היי-טק רבות נוספות. תומר גל וצוותו מסייעים לחברות לבצע את המעבר מעולם ה-CPU לעולם ה-GPU, להאיץ את ביצועי מערכות ה-GPU החדשות, לפתח אלגוריתמיקה של בינה מלאכותית ורשתות נוירונים, לבצע אופטימיזציה של רשתות הנוירונים, ובחירה של החומרה הרלוונטית להטמעה.

אופטימייזר, שמעסיקה כיום 20 עובדים, מכשירה את המפתחים של מרכזי המו"פ בכלי הפיתוח של אנבידיה לסביבת ה-GPU עם קורסים כמו CUDA Python, CUDA C++, CUDA למערכות מרובות GPU, למידה עמוקה עבור ראייה ממוחשבת ולמידה עמוקה עבור סוגים שונים של נתונים.

ההשקה הצפויה של משפחת מעבדי הקצה Orin במהלך שנת 2022 נתנה את האות לשדרוג נוסף במעמדה הייחודי של אופטימייזר בעולמה הטכנולוגי של אנבידיה. עתה מונתה החברה לשותפה במעמד NVIDIA Jetson Partner לשוק האירופי, נוסף על הישראלי, והיא תספק שירותי פיתוח, ייעוץ והכשרה למפתחים לסביבות הפיתוח של Orin.

תומר גל, מייסד ומנכ"ל OpTeamizer: "משפחת מעבדי ה-GPU החדשה Orin של אנבידיה תציע יכולות עיבוד גבוהות פי 6 (ובמדדים מסוימים גם פי 20) במכשירי קצה לעומת דור המעבדים הנוכחי. אנו נסייע לחברות המובילות בישראל ובאירופה להפיק את הביצועים המיטביים בשורה ארוכה של שווקים בעלי פוטנציאל אדיר כמו ערים חכמות, מכוניות אוטונומיות, רפואה חכמה, רחפנים, עגלות חכמות ועוד".

לדברי תומר, "מודל העבודה שיישמה אנבידיה בישראל באמצעות שותף המתמחה בטכנולוגיות שלה סייע לחברות ישראליות להיכנס בנתיב הראשי המהיר לעולם ה-AI, הפיתוחים של התעשייה הישראלית שיבשו שווקים רבים והפכו לחלוצים ומובילים בשוק העולמי. הידע והניסיון הישראליים  ישמשו להנחלת העולם הטכנולוגי המתקדם ביותר של אנבידיה גם בשוק האירופי לקראת פיתוח דור חדש של יישומי AI".

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות

פורסם בתגיות: OpTeamizer , אנבידיה