סטריקס רחפנים מגייסת 2.5 מיליון דולר

22 פברואר, 2022

חברת סטריקס מהוד השרון מפתחת מערכת עגינה אוניברסלית לרחפנים, המעניקה להם להם יכולת פעילות אוטונומית והארכת זמן ביצוע המשימה. הגיוס מתבצע לפי שווי חברה של 22.5 מיליון דולר

חברת סטריקס רחפנים (Strix Drones) מהוד השרון החלה בתהליך גיוס הון בהיקף של עד 2.5 מיליון דולר לפי שווי חברה של 22.5 מיליון דולר. קרן יוניקורן הודיעה שהיא מצטרפת לגיוס עם השקעה בהיקף של כ-560 אלף דולר. בכך יגיע היקף ההשקעות שלה בחברה לכ-1.7 מיליון דולר, המעניקות לה שיעור אחזקות של 18% בחברה. חברת סטריקס מפתחת מערכת עגינה אוניברסלית לרחפנים המאפשרת להם פעילות אוטונומית והארכת זמן ביצוע המשימה.

המערכת מבוססת על קפסולה שיודעת להנחית לתוכה את כל סוגי הרחפנים הקיימים בעולם. היכולות העיקריות של הקפסולה הינם: טעינת כל סוגי הרחפנים, בקרת אקלים לטעינה מיטבית, יכולת שידור של טלמטריה לחדר בקרה ופיזור של מספר קפסולות במרחב פתוח כך שניתן לבצע משימות לטווחים ארוכים מאוד. הפתרון כולל מערכת שליטה ובקרה מרחוק של מערכות העגינה ותשתית תקשורת בין תחנות עגינה שונות, המאפשרת פריסת רשת תחנות עגינה ושליטה בהן באמצעות האינטרנט.

החברה הוקמה בנובמבר 2019 על-ידי ניב אהרוני,  ומציעה פריסת קפסולות עבור חברות המעוניינות להטיס רחפנים ללא מטיס בשטח. החברה פיתחה מספר מודלים של קפסולות בגדלים שונים עבור השוק הצבאי והשוק האזרחי. אחת מלקוחותיה היא חברת Robotican מעומר, אשר מפתחת רחפן אוטונומי ליירוט רחפנים, אשר נעזר בתחנת העגינה של סטריקס ונבדק לאחרונה על-ידי משרד ההגנה האמריקאי.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , רחפנים