שיתוף פעולה אסטרטגי בין קיידנס ובין דאסו סיסטמס

24 פברואר, 2022

שתי החברות ממזגות את פלטפורמות הדגל שלהן: 3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס עם Allegro של קיידנס. שיתוף הפעולה מאפשר לייצר "תאומים דיגיטליים" של מערכות מורכבות, אלקטרוניות ומכניות, ולנהל את כל חיי המוצר שלהן

קיידנס דיזיין סיסטמס (Cadence) ודאסו סיסטמס (Dassault Systèmes) הכריזו על שיתוף פעולה אסטרטגי בפיתוח דור חדש של כלים לפיתוח מערכות אלקטרוניות. החברות שילבו את פלטפורמת 3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס עם פלטפורמת Allegro של קיידנס. הפתרון המשותף מאפשר למתכננים לבצע מידול, סימולציה ואופטימיזציה רב-תחומית של מערכות אלקטרוניות מורכבות ומקושרות. הפתרון החדש מאפשר להאיץ את תהליך הפיתוח של מערכות שלמות, תוך התייחסות למשתנים כמו ביצועים, אמינות, כושר ייצור, שרשרת האספקה, תאימות ועלויות.

במסגרת שיתוף הפעולה, שתי החברות שיתפו פעולה עם לקוחות מרכזיים בבדיקה רב-שנתית שנועדה לבחון את הפתרון החדש בסביבת ייצור גלובלית. השילוב של שתי המערכות מאפשר לייצר "תאום דיגיטלי (virtual twin) ולנהל את מחזור החיים של מוצרים אלקטרוניים ומכניים – מרמת הפיתוח והתהליכים העסקיים ועד מעקב אחר מוצרים שיצאו לשוק. המודל הווירטואלי ההוליסטי הזה מספק תצוגה מלאה של סימולציה חשמלית ומכנית, של הייצור ושל שרשרת האספקה.

התעשייה מתמודדת עם דרישות מחמירות

"השותפות האסטרטגית שלנו עם קיידנס תחולל מהפיכה בפיתוח מערכות אלקטרוניות באמצעות מתן יכולת שיתוף פעולה ברמת התאומים הדיגיטליים", אמר פיליפ לאופר, סגן נשיא בכיר למותגים גלובליים בחברת דאסו סיסטמס. מנהל קבוצת Custom IC & PCB בחברת קיידנס, טום בקלי, אמר שכל התעשיות כיום מתמודדות עם קשיים בפיתוח מוצרים חדשים בגלל המורכבות של גורמים כמו חישמול, אבטחה, קישוריות, בינה מלאכותות ולימוד מכונה, הצורך בקישוריות לענן, הרגולציה המשתנה והמורכבת ועוד. שיתוף הפעולה בין קיידנס ובין דאסו סיסטמס יאפשר לחברות לנהל ביחד את כל מרכיבי האלקטרוניקה, המכניקה, הייצור וניהול חיי המוצר".

בתוך כך, הודיעה דאסו סיסטמס על מינויים של פסקל דלוז לתפקיד מנהל התפעול הראשי (COO), ושל רובן ברגמן מונה לסמנכ"ל הכספים בדרגת סגן נשיא בכיר.  מהחברה נמסר כי השינויים במבנה הניהולי הנוכחי שלה נועדו להתאים באופן מלא את הניהול ואת הביצועים התפעוליים של החברה עם האסטרטגיה ארוכת הטווח שלה.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , תוכנה ותכנון אלקטרוני

פורסם בתגיות: קיידנס