פורסייט מדווחת על פרויקט פיתוח עבור צה"ל

24 פברואר, 2022

פורסייט הודיעה על פרויקט עם קבלן ביטחוני ישראלי, שמעוניין להשתמש במערכת הראייה הממוחשבת של פורסייט במקום חיישני LiDAR. פורסייט תקבל כ-250 אלף דולר

חברת פורסייט (Foresight) מנס-ציונה דיווחה אתמול (ד') על פרויקט בתחום הצבאי עם קבלן ביטחוני ישראלי, עבור צה"ל. במסגרת הפרויקט, התבקשה פורסייט להתאים את מערכת הראייה הממוחשבת שלה, Quadrasight, עבור הצרכים של צה"ל. מפורסייט נמסר כי הפרויקט יוצא לדרך לאחר כשנתיים של מבדקים והדגמות. עוד נמסר כי מערכת הראייה הממוחשבת תחליף את השימוש בחיישני LiDAR בפתרונות של הקבלן הביטחוני. פורסייט תקבל כ-250 אלף דולר עבור הפרויקט.

מערכת הראייה הממוחשבת QuadSight של פורסייט מבוססת על שימוש בשתי מצלמות אינפרא-אדום ובשתי מצלמות אור נראה. המערך הזה מיועד לספק יכולת ראייה סטריאוסקופית (תלת-מימדית), המדמה את אופן הראייה של העין האנושית. פורסייט דיווחה בעבר כי מבדקים שערכה העלו כי המערכת מספקת יכולת גילוי מכשולים המתקרבת ל-100% בכל תנאי מזג אוויר או תאורה.

ביולי 2020 דיווחה פורסייט כי חטיבת היבשה של אלביט מערכות הזמינה ממנה שתי גרסאות מותאמות של המערכת עבור נהיגה אוטונומית של כלי-רכב בתנאי שטח כמו דרכים לא סלולות. המערכת של פורסייט למעשה מבוססת על הטכנולוגיות של חברת Magna BSP מהשוק הביטחוני, שהקימה ב-2015 את פורסייט. חברת מגנ”א פיתחה מכ”ם אלקטרו-אופטי לאבטחה היקפית של גבולות ומתקנים רגישים, ולמעשה מערכת ה-ADAS של פורסייט מתבססת על הטכנולוגיה הזו.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Automotive , חדשות , ראיית מכונה , רכב אוטונומי , תעופה וביטחון

פורסם בתגיות: פורסייט