קיידנס הכריזה על סימולטור הזרימה Fidelity CFD

3 מאי, 2022

התוכנה משמשת לביצוע הדמיות מולטי-פיזיות (Computational Fluid Dynamics) עבור מגוון תעשיות, דוגמת רכב, מנועי סילון, כלי שיט, תעופה, חלל ועוד. נמצאת בשימוש טויוטה

חברת קיידנס (Cadence) הכריזה על השקת תוכנת Cadence Fidelity CFD לביצוע הדמיות מולטי-פיזיות (Computational Fluid Dynamics) עבור מגוון תעשיות דוגמת רכב, מנועי סילון, כלי שיט, תעופה, חלל ועוד. המערכת כוללת מבוססת על ידע של קיידנס בתחום התוכנה החישובית ועל טכנולוגיות שהיא קיבלה בעקבות רכישת החברות NUMECA ו-Pointwise. מהמערכת מאפשרת לדמות סוגים שונים של זרימה, בהם: רוח סביב מכוניות נוסעות, תנועת וטמפרטורת הגאזים במנועי סילון, תנועת הנוזלי מסביב לכלי שיט וכדומה.

להערכת החברה, פותר הזרימה של תוכנת Fidelity CFD מאפשר לחזות גרר אווירודינמי על רכב ברמת דיוק גבוהה עד פי 10 בהשוואה לפותר CFD מסורתי. בנוסף, הוא מקצר את זמני החישוב ממספר שבועות ליום אחד או פחות. בין השאר, הדבר מתבצע באמצעות יכולות רישות (meshing) של התוכנה. מנהל מו"פ הנדסת ביצועי רכב בטויוטה מוטור אירופה, אנטואן דלקרואה, אמר שהחברה בחרה ב-Autoseal ו-Hexpress של NUMECA להיות זרימת העבודה הסטנדרטית עבור עיבוד מקדים של CFD. "הם אפשרו לנו להפחית את זמן ה-lead ואת שעות העבודה הכוללות שלנו ב-91% ו- 97% בהתאמה, והעניקו לנו באופן עקבי mesh באיכות גבוהה עם כיסוי שכבות מצוין. אוטומציה וסטנדרטיזציה מאפשרים יצירת mesh מ-CAD בלא הכשרה ארוכה של עיבוד מוקדם. אנו אוהבים את השילוב של כל הכלים הללו ב-Fidelity CFD".

למידע נוסף על Fidelity CFD הקליקו: www.cadence.com/go/cfd.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , תוכנה ותכנון אלקטרוני

פורסם בתגיות: קיידנס