רוקוול אוטומיישן השיקה בישראל מרכז אבטחת סייבר תעשייתי

30 יוני, 2022

יגאל כהן: "הפעילות הגלובלית של החברה בתחום אבטחת הסייבר התעשייתי מנוהלת מישראל. אסטרטגיות אבטחה מסורתיות מתחום ה-IT, אינן מספיקות כדי להגן על מערכות תפעוליות (Operational Technology)"

בתמונה למעלה: מרכז הסייבר העולמי של רוקוול אוטומיישן הפועל מחולון. צילום: ניב קנטור

חברת רוקוול אוטומיישן (Rockwell Automation) האמריקאית השיקה מרכז סייבר עולמי לאבטחת תשתיות תעשייתיות (Cybersecurity Operation Center – SOC), אשר פועל מחולון. המרכז החל את פעילותו במתכונת שקטה בתחילת חודש נובמבר 2021. כעת החברה החלה בקמפיין גיוס כמה עשרות עובדים עבור מרכז ה-SOC התעשייתי, בהם ארכיטקט סייבר תעשייתי, מנהל צוות SOC, מהנדסי תוכנה, בודקי חדירות, אנשי מכירות, מנהלי תיקי לקוחות ועוד.

פעילות המרכז מבוססת על התשתית של חברת אבנט אבטחת נתונים (Avnet Data Security) הישראלית שנירכשה על-ידי רוקוול אוטומיישן בחודש ינואר 2020, ועל התשתית של חברת Oylo מברצלונה, ספרד, שאותה רוקוול רכשה בחודש אוקטובר 2020. המרכז פועל בשיתוף פעולה עם חברות אבטחת המערכות התעשייתיות קלארוטי, CrowdStrike, Dragos וחברת סיסקו. מנהל פעילות הסייבר הגלובלית של רוקוול הוא יגאל כהן, לשעבר מנכ"ל אבנט אבטחת נתונים.

לדבריו, פעילות החברה בתחום אבטחת הסייבר התעשייתי מנוהלת מישראל, ומהווה מנוע צמיחה משמעותי עבור החברה. "ההשקעה בתחום נועדה לשפר את פתרונות הבקרה של רוקוול אוטומיישן עצמה, ולבנות מרכז מומחיות לאבטחת מערכות תעשייתיות. אסטרטגיות אבטחה מסורתיות מתחום ה-IT, אינן מספיקות כדי להגן על מערכות תפעוליות (Operational Technology). נסייע ללקוחות לאמץ גישה המכסה את כל רצף התקיפה: לפני הארוע, במהלכו ולאחריו".

חברת רוקוול אוטומיישן היא מהחברות הוותיקות בארה"ב: היא הוקמה בשנת 1903 על-בסיס המצאה של נגד משתנה לשליטה במנועים חשמליים. בשנת 1909 שונה שמה של החברה ל-Allen-Bradley ועד היום היא שומרת על קווי מוצר תחת המותג הזה. בשנת 2001 יצאה ממנה חברת האוויוניקה התעופתית Rockwell Collins. כיום החברה נחשבת לאחת מספקיות מערכות הבקרה התעשייתיות הגדולות בעולם. היא מעסיקה כ-24,500 עובדים ונסחרת בבורסה של ניו יורק לפי שווי שוק של כ-22.9 מיליארד דולר.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אבטחת סייבר , בקרה וציוד תעשייתי , חדשות

פורסם בתגיות: סייבר , סייבר תעשייתי , רוקוול , רוקוול אוטומיישן