ה-LiDAR של אינוויז נכנס לציוד בקרת קווי חשמל בקוריאה

14 יולי, 2022

המערכת מותקנת על-גבי רכב אשר נוסע לאורך קווי המתח, ממפה את האזור בצורה מפורטת ומייצר מודל תלת ממדי של קווי החשמל, הצמחייה סביבם ושל תופעות בלתי סדירות המחייבות התערבות

בתמונה למעלה: ניידת בדיקת קווי חשמל של ג'ו-וון, לפני שהותקנה בה מערכת ה-LiDAR של אינוויז

חברת ג'ו-וון הקוריאנית (Joowon Industrial) תתקין חיישני LiDAR של אינוויז (Innoviz) במערכת הניתוח והדיאגנוסיטה האוטומטית שלה לבקרת קווי חשמל ומתח גבוה (TADS (Thermography Auto analysis Diagnosis System. מדובר במערכת המותקנת על-גבי רכב אשר נוסע לאורך קווי המתח, ממפה את האזור בצורה מפורטת ומייצרת מודל תלת ממדי של קווי החשמל והצמחייה סביבם. במקביל, היא מבצעת בדיקה תרמית של הקווים ומספקת התראות על התפתחות בעיות בקווי המתח.

בדיקה וניתוח ביצועים של קווי חשמל הינם תהליכים קריטיים המבוצעים כיום באופן ידני, מצב המחייב העסקת מספר רב של פקחים אשר בודקים פיזית את אזור השימוש ואת מצב הקווים. להערכת החברה, השימוש במערכת TADS יאפשר לחסוך עד כ-80% בעלויות הבדיקה והניתוח של קווי חשמל. נשיא ג'ו-וון תעשיות, לי אן מיונג, אמר שהחברה בחרה באינוויז "מכיוון שהם המובילים בשוק. התרשמנו מהביצועים הגבוהים והרזולוציה הגבוהה של החיישן, ויכולתו לזהות ולתעד פרטים קטנים כמו למשל חוטי חשמל".

לדברי מנכ"ל אינוויז, עומר כילף, השימוש ב-LiDAR עבור קווי חשמל הוא יישום רלוונטי לתחזוקת קווי חשמל בכל העולם, ולא רק בקוריאה. במקביל לשימוש בחיישן אינוויז במערך בדיקת קווי החשמל בקוריאה, חברת ג'ו-וון תשמש גם כמפיצה של אינוויז בקוריאה, במיוחד ביישומים בשוק התעשייתי למעקב ובדיקה של מכונות תעשייתיות ושל ציוד מכני הנדסי כבד.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אלקטרואופטיקה , חדשות , תעשייה ישראלית

פורסם בתגיות: אינוויז