וובינר אדוונטק בתחום המפעל המקושר החכם

2 אוגוסט, 2022

הוובינר יתקיים ביום ג', ה-23 באוגוסט 2022, בשעה 11:00 לפי שעון ישראל. ההדרכה תוקדש לדרכים בהם ניטור מידע ותקשורת מייעלים את הייצור ומפחיתים עלויות, וסקירת הפתרונות של החברה בתחום

חברת אדוונטק ישראל (Advantech) תקיים ביום ג', ה-23 באוגוסט 2022 בשעה 11:00 לפי שעון ישראל, וובינר מיוחד בתחום מערכות מפעל חכם המבוסס על קישוריות ומידע. הוובינר The Next-Level Optimization: Factory Facility Management. הוובינר יימשך 60 דקות. ההשתתפות היא בחינם אולם כרוכה ברישום מראש.

יישום שיטות של ייצור חכם הפך למרכיב מרכזי בשיפור היעילות והפחתת העלויות של התעשייה המודרנית. במהלך הוובינר יספקו מומחי אדוונטק הדרכה בהגדרת אתגרי המפעל החכם וביישום הפתרונות שהחברה מספקת. התוכנית כוללת נושאים כמו הפקת תובנות, שינוי דיגיטלי וניתוח האתגרים. פתרונות אוטומציה וניהול מרחוק, ופתרונות תקשורת אלחוטית בין מערכות המפעל, ניטור מידע בזמן אמת, תחזוקת ציוד באמצעים דיגיטליים ובניית מערך מידע המציג את הפעילות הכוללת של המפעל.

המעבר למפעל מקושר חכם מאפשר להתגבר על ארבעת הגורמים המרכזיים הפוגמים ביעילות הייצור: קושי בניהול נכסי המפעל באופן המצמצם את זמני ההשבתה לצורך רכש וחזוקה, ניהול תשתיות באופן המאפשר לצמצם צריכת אנרגיה, גאז, מים וכדומה, בקרת תהליכים המאפשרת לשפר את יעילות הייצור ולהפחית את תקלות הבלאי והתחזוקה, וניטור של אתרים רבים ומרוחקים.

חברת אדוונטק היא בעלת נסיון של 35 שנים בפיתוח ואספקת פתרונות קישוריות ליישומים קריטיים. החברה בנתה מערך שלם של פתרונות מלאים למפעל המקושר באמצעות תקשורת קווית, אלחוטית ובאמצעות טכנולוגיות IoT. בהם: מתגי איתרנט, נתבי תקשורת תעשייתיים, נתבי IP סלולריים, שרתים ואמצעי איסוף ורכישת מידע מכל מערכות המפעל. בין השאר, החברה מספקת פתרונות המותאמים לצורכי תעשיית האלקטרוניקה, דוגמת מפעלי הרכבות, יצרני מעגלים מודפסים ועוד.

למידע נוסף ורישום: The Next-Level Optimization: Factory Facility Management

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: events , חדשות , ייצור וקבלנות משנה

פורסם בתגיות: אדוונטק , וובינר