קו הייצור של לומניס עבר ל-rh; הקימה "מפעל בתוך מפעל"

11 אוגוסט, 2022

לאחר השקעה של 5 מיליון שקל, rh חנכה מפעל ייעודי בשטח של 2,000 מ"ר, אשר ייצר את כל מערכות האסתטיקה הרפואית של לומניס, כולל ייצור של הראשים האופטיים בחדר נקי בשטח כולל של 250 מ"ר

בתמונה למעלה: המפעל החדש מוכן לתחילת הייצור עבור לומניס

חברת לומניס (Lumenis) וקבלנית הייצור שלה rh, חנכו היום (ה') מפעל חדש אשר הוקם בתוך מתחם rh בעיר נוף הגליל (לשעבר נצרת עלית). עם השלמת הקמת קו הייצור החדש בהשקעה של כ-5 מיליון שקל, תפסיק לומניס לייצר את מערכות האסתטיקה הרפואית שלה ותעביר את כל הייצור לחברת rh. מנכ"ל rh, יעקב לוי, סיפר ל-Techtime שהמתחם החדש בשטח של 2,000 מ"ר ומהווה למעשה "מפעל בתוך מפעל". לוי: "המפעל החדש תוכנן ונבנה בסטנדרט הגבוה ביותר בתעשייה, בהתאם לדרישות המחמירות ביותר ועמידה בתקני ייצור ציוד רפואי רגיש".

חברת rh היא מקבלניות הייצור העצמאיות הגדולות בישראל. החברה מעסיקה כ-1,000 עובדים בארבעה אתרים בארץ ובחו"ל (רומניה וארה"ב). מתקניה משתרעים על-פני שטח של 35,000 מ"ר. קבלת האחריות על הייצור של לומניס היא מהלך המבטא רמת אמון מלאה בין לומניס ו-rh. במפעל שולבו מערכות מיוחדות, כולל מערכות מיזוג אוויר מתקדמות העומדות בתקני התעשייה הרפואית. המתחם כולל אזור הרכבות בשטח של 250 מ"ר המוקדש אך ורק לייצור של ראשי לייזר, אשר כולל בתוכו גם חדר נקי בשטח של 150 מ"ר העומד בתקן ISO CLASS 7. ספיקת האוויר בחדר הנקי היא 5,000 מ"ק/שעה, כלומר כל האוויר בחדר מוחלף 40 פעמים בשעה. החדר הנקי מותאם לעבודה בו זמנית של 20 עמדות עבודה ובדיקה.

יעקב לוי, מנכ"ל RH. צילום: Techtime
יעקב לוי, מנכ"ל RH. צילום: Techtime

כל מכשיר עובר דרך ארבע תחנות עבודה, ומסיים את דרכו באחד מ-30 חדרי בדיקה אוטומטיים: מדובר בתאים מבודדים שבהם מתבצעות בדיקות קרינה של הציוד. הקו נעזר במערכות אוטומטיות ומסועים. אפילו המילוי של טפסי Device History Record-HR שבלעדיהם הציוד לא מקבל הסמכה, נעשה באמצעות מערכת ממוחשבת אוטומטית. באתר מועסקים 130 עובדים, בהם כל עובדי קו הייצור המקורי של חברת לומניס. המפעל יספק שירות מלא מקצה לקצה, משלב התכנון ועד השילוח ללקוח.

לוי: "הגענו לשלב הזה לאחר עבודה ממושכת שבה רמת האמון בין שתי החברות הגיעה למצב שבו אפשר היה לדבר על שותפות אסטרטגית וקבלת אחריות שלנו על כל תשתית הייצור של לומניס. הדבר מבטא אמון הנסמך על מערכת יחסים ארוכת שנים. rh היא חברה ישראלית בינלאומית ואנחנו מאוד גאים בכך. החברה נמצאת בתנופה של הזמנות ולקוחות חדשים, ובעיקר הגדלת היקף הפעילות עם לקוחות קיימים. מחלקת 'מצויינות תפעולית' (Operation Excellence) שהקמנו לאחרונה פועלת לשיפור כל אגפי החברה ולשילוב חדשנות, אוטומציה ויעילות. התוכנית שלנו כוללת הקמה של עוד שלושה מפעלים ייעודיים ללקוחות עד שנת 2025".

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , ייצור וקבלנות משנה , מכשור רפואי , תעשייה ישראלית

פורסם בתגיות: RH , לומניס , מכשור רפואי