OpTeamizer מרחיבה את שיתוף הפעולה עם אנבידיה בתחום פיתוח ה-AI

22 נובמבר, 2022

אופטימייזר מונתה על ידי אנבידיה ל-NVIDIA Embedded Edge Partner ותספק ללקוחותיה שירותי פיתוח גם בפלטפורמת NVIDIA Jetson. "הבינה המלאכותית נעה במהירות לעבר מכשירי קצה"

חברת אופטימייזר (OpTeamizer) הישראלית, העוסקת בבניית פתרונות תוכנה ובייעוץ למרכזי מו"פ בישראל בתחומי ה-AI, מונתה על ידי אנבידיה העולמית ל-NVIDIA Embedded Edge Partner. בעקבות המינוי, אופטימייזר תספק שירותי ייעוץ, פיתוח והכשרה ללקוחות אנבידיה ברחבי העולם שמפתחים מכשירי קצה העושים שימוש בפלטפורמת NVIDIA Jetson.

משפחת Jetson Orin הושקה על ידי אנבידיה וכוללת מערכת SOM (System on Module) חזקה עם GPU בארכיטקטורת Ampere, CPU מדגם ARM Cortex, זיכרון LPDDR5, ניהול יעיל ביותר של צריכת הספק, ממשקים מהירים ומרכיבים נוספים. משפחת Jetson Orin מספקת רמות שונות של ביצועים, יעילות אנרגטית ותצורות מותאמות לשווקים ולענפים שונים.

תומר גל [בתמונה], מייסד ומנכ"ל אופטימייזר: "עולם הבינה המלאכותית נע במהירות לעבר מכשירי קצה, שהופכים ליעילים וחכמים יותר ומביאים חדשנות לתעשיות רבות. הידע שלנו בתחום מעבדי ה-GPU של אנבידיה יסייע למרכזי מו"פ להוציא לשוק במהירות דור חדש של מכשירי קצה מבוססי פלטפורמתJetson Orin. הפלטפורמה תשרת שווקים דוגמת ערים חכמות, מכוניות אוטונומיות, רחפנים, עגלות חכמות, מצלמות אבטחה, מכשירים רפואיים ועוד. ההזדמנויות הן רבות ואנו נסייע לכל מרכזי המו"פ המעוניינים בכך לממש אותן".

בשנת 2018 מינתה אנבידיה את אופטימייזר לשותפה שלה בישראל ובמזרח התיכון בתחום שירותי ההדרכה. המינוי החדש משנת 2022 מרחיב את הפעילויות של אופטימייזר בתחום מערכות ה Embedded בישראל. החברה הוסמכה לבצע מחקר ופיתוח של מערכות AI, להאיץ ביצועים על ידי שימוש במעבדי GPU וספריות תוכנה (SDKs) של אנבידיה. אופטימייזר גם מספקת שירותי פיתוח turnkey לעסקים המאמצים פתרונות GPU עם כניסתם לעולם ה-AI.

תומר גל וצוותו מסייעים לחברות לבצע את המעבר מעולם ה-CPU לעולם ה-GPU, להאיץ את ביצועי מערכות ה-GPU החדשות, לפתח מודלים של AI ורשתות נוירונים, לבצע אופטימיזציה של רשתות הנוירונים, ולבחור את החומרה הרלוונטית לפריסה של פתרונות. מאז שנת 2018  סיפקה אופטימייזר מגוון של שירותים מקצועיים ופרויקטי turnkey ליותר מ-100 מרכזי מו"פ. אופטימייזר משתפת פעולה עם חברות מובילות בתחום בטחון הפנים, הבריאות, הבקרה האופטית לתעשייה ומגזרים רבים נוספים.

אופטימייזר נוסדה בשנת 2015 על ידי תומר גל, מהמומחים המובילים בישראל בתחום ה-AI, שהשתתף בפיתוחים אסטרטגיים של אינטל ו-GE בישראל. תומר גל, בעל תואר שני במדעי המחשב, נמנה על צוות הבודקים של רשות החדשנות לבקשות של סטארט-אפים למענקים בתחום ה-AI. במקביל, הוא משמש כמרצה בתחום הבינה המלאכותית בחוג להנדסת תוכנה במכללה להנדסה אורט בראודה.

אופטימייזר מציעה הכשרה מקצועית למפתחים של מרכזי המו"פ בכלי הפיתוח של אנבידיה לסביבת ה-GPU עם קורסים כמו CUDA C++, CUDA Python, CUDA למערכות מרובות GPU, למידה עמוקה עבור ראייה ממוחשבת ולמידה עמוקה עבור סוגי נתונים מרובים.

האזינו לשיחה עם מייסד אופטימייזר, תומר גל, מתוך תוכנית מס' 49 בפודקאסט שלנו, שעלתה ביולי 2022:

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: בינה מלאכותית , חדשות

פורסם בתגיות: OpTeamizer , אנבידיה , תומר גל