PDF Solutions תשלב את proteanTecs בשירות הענן

11 ינואר, 2023

פיתחה את מערכת האנליטיקס Exensio. היא מקבלת מידע מקווי הייצור ומבצעת ניתוח מקיף שלו בענן באמצעות אלגוריתמי לימוד מכונה ו-AI, כדי להפיק תובנות המסייעות ליצרנים לשפר את איכות השבבים

חברת PDF Solutions האמריקאית חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת proteanTecs מחיפה בתחום שירות הניתוח של ביצועי שבבים שהיא מספקת לתעשייה. במסגרת ההסכם, המידע מהסוכנים החכמים (Agents) של proteanTecs יוזן אל מערכות הניתוח והבינה המלאכותית של PDF Solutions, כדי לספק ליצרנים שכבת מידע נוספת על תפוקת הייצור ותפקוד הרכיבים אשר יוצאים מקווי הייצור שלהם.

החברה פיתחה את מערכת האנליטיקס Exensio. היא מקבלת מידע מקווי הייצור ומבצעת ניתוח מקיף שלו בענן באמצעות אלגוריתמי לימוד מכונה ו-AI, כדי להפיק תובנות המסייעות ליצרנים לשפר את איכות ייצור השבבים. חברת proteanTecs פיתחה טכנולוגיה לאיסוף מידע על תהליכים המתחוללים בתוך הרכיב.

החברה הגדירה את המושג טלמטריה בתוך שבב (Universal Chip Telemetry), שהוא תהליך שבו השבב מספק נתוני מצב שונים, המשמשים לצורך ניתוח שוטף של התנהגותו. בשלב התכנון משלבים בו מעגלים זעירים (UCT Agents) המשמשים כסוכנים לאיסוף מידע כמו טמפרטורה, זמני השהייה, זרמים וכדומה. בהמשך, הם מספקים את המידע לאורך כל חיי המוצר של הרכיב. מאז הקמתה בשנת 2017 החברה גייסה כ-200 מיליון דולר ממשקיעים.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: בינה מלאכותית , חדשות , סמיקונדקטורס , תעשייה ישראלית

פורסם בתגיות: AI , proteanTecs , שבבים