REE בונה רשת מפיצים בארצות הברית

9 מרץ, 2023

חתמה על הסכמים עם 4 מפיצים בשוק האמריקאי ותספק להם דגמים של כלי-רכב חשמליים המתבססים על הפלטפורמה של החברה. "המטרה - להגדיל את נתח השוק בארה"ב ב-2023"

חברת רי אוטומוטיב (REE Automotive) חשפה היום (ה') על מהלך אסטרטגי בשוק הרכב בארצות הברית. החברה חתמה על שורה של שיתופי פעולה עסקיים עם מפיצי רכב מורשים בארצות הברית שיציעו ללקוחותיהם מכוניות חשמליות המתבססות על פלטפורמת המרכב השטוחה של REE. ההתמקדות תהיה בחברות ציית רכב המעוניינות לעשות את המעבר לציי רכב מסחריים חשמליים.

החברה מכוונת להתחי באספקת הרכבים למפיצים ברבעון הרביעי של 2023. REE תציע הדרכה למפיצים על מנת לאפשר לטכנאי הרכב שלהם לספק שירות ברכבי המתבססים על הפלטפורמה שלה, י שבו המתלים, המנוע, מערכת ההיגוי, הבלמים, החיישנים, מערכות בקרת הטמפרטורה וכל המערכות האלקטרוניות משולבות בארבע “פינות” הרכב, בין השאסי לגלגל ובתוך הגלגל.

REE חתמה על הסכמים עם ארבע מפיצות: Pritchard EV, מפיץ ארצי וחברת-בת של סוכנות הרכב Pritchard Companies, חברת Tom’s Truck Center מדרום קליפורניה, חברת Industrial Power & Truck Equipment (IPT) ו-New England Truck Solutions (NETS).

מפלטפורמות מרכב לכלי-רכב שלמים

במקביל, REE חתמה על הסכם עם Mitsubishi HC Capital America, שתספק פתרונות מימון מותאמים למפיצים ברשת ההפצה של REE. לדברי החברה, ההסכם נועד לייעל את תהליך השגת המימון הנדרש לרכישת רכבים אלה. בנוסף, מיצובישי HC קפיטל תמנף שותפויות קיימות על מנת להגדיל את רשת ההפצה של REE בצפון אמריקה.

REE תספק למפיצים שני דגמים של רכבים שלמים: ה-P7-B וה-Proxim. מדובר בכלי-רכב מוגמרים אשר מתבססים על פלטפורמת המרכב השטוחה P7 של REE. הם הושקו באחרונה ונבנו ביחד עם שתי ספקיות אמריקאיות, Morgen Olson) ו-EAVX, המתמחות בייצור גופים לכלי-רכב. ה-P7-B היא משאית שליחויות המסוגלת לשאת מטען של 2 טון, מגיעה למהירות מרבית של 120 קמ”ש, ובעלת טווח מקסימלי של 241 ק”מ. דגם ה-Proxima הוא ואן מסחרי המסוגל לשאת מטען של 4 טון, מגיע למהירות שיוט מקסימלית של 130 קמ”ש לטווחי נסיעה של עד 600 ק”מ בטעינה מלאה. 

דניאל בראל, מייסד שותף ומנכ"ל REE, אמר כי החברה הציבה כמטרה להגדיל את נתח השוק בארצות הברית באופן משמעותי. "כחלק מאסטרטגיית החדירה לשוק והבאת רכבים המבוססים על הטכנולוגיה של REE לבעלי ציי רכב בארה"ב, אנו מכירים בחשיבות שיש למערכת היחסים בין מפיצי הרכב לבין בעלי הציים, בייחוד בתחומי תחזוקה ותמיכה. אנו מתקדמים בדרכנו לבניית רשת ארצית של מפיצים מורשים עם שותפים כמו Pritchard EV ו-Tom’s Truck Center , Industrial Power and Truck Equipment ו-New England Truck Solutions המגלים מחויבות אמיתית לקידום רכבים חשמליים ולהענקת חוויית EV אולטימטיבית ללקוחותיהם. יחד עם חברות מובילות כמו מיצובישי HC קפיטל, נוכל לסייע לחברות להשיג את המימון הנדרש ולבצע בצורה חלקה את המעבר לרכבים חשמליים ולתשתיות הטעינה הנדרשות".

האזינו לשיחה עם אוהד שטאובר, סמנכ”ל המו”פ של REE, מתוך תוכנית מס’ 47 בפודקאסט שלנו, שעלתה בחודש מרץ 2022:

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Automotive , חדשות