מנכ"ל Bausch Health לשעבר מונה ליו"ר ביוניקס

5 אוקטובר, 2023

ג'וזף פאפא יוביל את דירקטוריון ביוניקס, שפיתחה משקפי AR לניתוחי עיניים. חטיבת רפואת העיניים של בוש הלת' היא מיצרניות עדשות המגע המובילות בעולם

ג'וזף פאפא (Joseph C. Papa) יעמוד בראש הדירקטוריון של חברת ביוניקס (Beyeonics) מחיפה, שפיתחה משקפי מציאות רבודה (AR) למנתחי עיניים. פאפא שימש בין 2016-2022 כמנכ"ל חברת הפארמה Bausch Health, הנסחרת בבורסה של ניו יורק בשווי של 2.94 מיליארד דולר.

ב-2022 פיצלה בוש הלת' את חטיבת רפואת העיניים, שהיא אחת היצרניות המובילות בעולם של עדשות מגע, לחברה נפרדת, Bausch + Lomb, שאותה ניהל פאפא במשך 9 חודשים. בין 2006-2016 שימש כמנכ"ל של חברת הפארמה Perrigo, ולאורך הקריירה מילא שורה של תפקידים בכירים בחברות פארמה ומכשור רפואי.

ביוניקס הוקמה על-ידי אלביט לפני כשלוש שנים ופיתחה מערכת ראש הכוללת מצלמות 3D ותוכנת מציאות מדומה, מציאות רבודה והדמאה המיועדות לשימוש על-ידי מנתחי עיניים. הטכנולוגיה מבוססת על מערכת הראייה של הקסדה החכמה של אלביט, אשר משולבת במטוס F-35.

המערכת מאפשרת למנתח קבלת כל הנתונים מול עיניו ממש כפי שהיא מתקיימת בתא הטייס. למעשה מדובר במעין מיקרוסקופ רפואי לחדר הניתוח, אשר כולל מספר ערכות ראש (תמונה למעלה) המעניקות לכל הרופאים המעורבים בתהליך גישה אל המידע ואל התוצרים של המיקרוסקופ.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חברות סטראט-אפ , חדשות , מינויים , מכשור רפואי , ראיית מכונה