הייפר גלובל קיבלה מעמד של AMD ELITE Partner

5 פברואר, 2024

"התואר מכניס אותנו לרשימת מקבלי הדוגמאות (Samples) של רכיבים חדשים לפני שהם יוצאים לשוק, ומעניק לנו את מפת הדרכים של היצרנים 5 שנים קדימה". נסחרת בבורסה בתל אביב לפי שווי של כ-700 מיליון שקל

בתמונה למעלה: סמנכ"ל טכנולוגיות קבוצת הייפר גלובל, סער בליץ. צילום: Techtime

חברת הייפר גלובל (HIPER Global) מראש העין קיבלה את התואר AMD ELITE Partner, אשר מעניק לה קדימות בגישה למידע ולטכנולוגיות עתידיות של AMD. החברה מסרה שהמעמד החדש, שלהערכתה היא האינטגרטור היחיד בישראל שקיבל אותו, היא תוכל לתכנן מוצרים לטווח של 6-10 שנים קדימההייפר גלובל עוסקת באיפיון, תכנון והרכבת מחשבים ייעודיים המותאמים לצורכי לקוחות OEM. לקוחותיה כוללים חברות ביטחוניות, יצרני שבבים, יצרני ציוד רפואי, יצרני ציוד תקשורת וכדומה.

הייפר גלובל מפתחת ומרכיבה מחשבים הכוללים את הדור הרביעי של מעבדי EPYC מתוצרת AMD. המעבדים החדשים מציעים עד 96 ליבות עם אבטחה בכמה רמות, חלקן פיזיות וחלקן וירטואליות, ומספר כפול של מפתחות הצפנה בהשוואה לדור הקודם, וכן תאימות AVX512. הדור החדש, המכונה Genoa, מיוצר בליתוגרפיה של 5 ננומטר ומבוסס על ארכיטקטורת הליבה Zen 4 החדשה. המעבדים מבוססים על ארכיטקטורת x86 ומציעים תמיכה בזיכרונות DDR5 במהירות 4,800 מגההרץ וכן בממשק PCIe 5.0. מעבדי השרתים הללו, מבוססים על ליבות x86.

סמנכ"ל טכנולוגיות קבוצת הייפר גלובל, סער בליץ, אמר: "התואר מכניס אותנו לרשימת מקבלי הדוגמאות (Samples) של רכיבים חדשים לפני שהם יוצאים לשוק, ומעניק לנו את מפת הדרכים של היצרנים 5 שנים קדימה. הדבר מסייע לנו לייעץ ללקוחות שלנו כיצד ומתי להיכנס למוצר הבא שלהם". החברה מחזיקה גם בתואר השותפות Titanium של חברת אינטל ותואר ELITE של חברת אנבידיה. הייפר גלובל נכנסה למסחר בבורסה בתל אביב בחודש מרץ 2022, והיא נסחרת לפי שווי שוק של כ-700 מיליון שקל.

בתשעת החודשים הראשונים של 2023 הסתכמו מכירותיה בכ-214 מיליון דולר, בהשוואה למכירות של כ-221 מיליון דולר בתשעת החודשים הראשונים של 2022. החברה הסבירה את הירידה (כ-3%) בעודפי מלאי שהצטברו אצל הלקוחות. כשליש מהמכירות הן לחו"ל והשאר לשוק הישראלי. העיסקה הגדולה ביותר שלה ב-2023 היתה אספקת מחשבים ליישומי AI בהיקף של כ-35 מיליון דולר, אשר הוזמנו במסגרת פרוייקט בניית המחשב העל הישראלי של חברת אנבידיה,  "ישראל-1".

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , טכנולוגיות מידע , מחשבים ומערכות משובצות

פורסם בתגיות: AMD , הייפר גלובל