קרן ה-AI של OurCrowd משתפת פעולה עם תוכנית NVIDIA Inception

6 מרץ, 2024

חברות AI שייבחרו על ידי OurCrowd יצורפו לתוכנית ההאצה של אנבידיה. OurCrowd השקיעה 386 מיליון דולר ב-81 חברות AI ברחבי העולם. הקרן השיגה עד כה 8 אקזיטים בתחום

קרן ה-AI של פלטפורמת ההשקעות OurCrowd הכריזה שהיא תשתף פעולה עם אנבידיה (NVIDIA). במסגרת שיתוף הפעולה, סטארט-אפים שייבחרו לפורטפוליו של קרן ה-AI של OurCrowd יקבלו מסלול מהיר ל-Nvidia Inception, דבר שיקנה להם גישה לקורסי הכשרה של אנבידיה, הזדמנויות לשתף פעולה עם מומחים מובילים וגישה למשקיעים נוספים, נקודות זיכוי לשימוש במשאבי ענן מחשוב באמצעות שותפי אנבדיה וכן תמחור מועדף למוצרי חומרה ותוכנה נבחרים של אנבידיה.

בסך הכול, הקרן תבצע 20-25 השקעות הון סיכון הפזורות על פני שלבים ואזורים גיאוגרפיים שונים, וכן תבחן השקעות המשך בחברות הפורטפוליו המבטיחות ביותר. מספר חברות חדשות קיבלו עד כה אישור של קרן ה-AI של OurCrowd, בהן D-ID, שפיתחה תוכנה קניינית המאפשרת להפוך כל תמונה או וידיאו לחוויה יוצאת דופן באמצעות שימוש בבינה מלאכותית בלבד, הבנק הדיגיטליOne Zero, חברת Polaris Quantum Biotech, העושה שימוש בטכנולוגיית מחשוב קוונטי כדי לאתר מולקולות מבטיחות המתאימות לתהליכי פיתוח תרופות.

ישנה את כלכלת העולם

OurCrowd השקיעה 386 מיליון דולר ב-81 חברות AI ברחבי העולם. הקרן השיגה עד כה 8 אקזיטים בתחום ובכללם למונייד, מגיסטו ובריפקאם והיא מדורגת בין 15 קרנות ההון סיכון הפעילות ביותר בעולם בעסקאות AI מאז שנת 2012, על פי ניתוח נתונים של PitchBook.

אריק קול, דירקטור בכיר ומנהל תוכנית NVIDIA Inception בישראל, אמר: "שיתוף הפעולה שלנו עם קרן ה-AI של OurCrowd יפתח את הדור הבא של סטארט אפים המתמחים בבינה מלאכותית, ויסייע לעצב את האופן שבו טכנולוגיות AI יביאו תועלת לתחומים רבים בחיינו".

ג'ון מדבד [בתמונה], מנכ"ל ומייסד OurCrowd הוסיף: "כשאנשים חושבים על בינה מלאכותית היום, הם חושבים על תוכנות של בינה מלאכותית יוצרת כמו ChatGPT של OpenAI. עם זאת, הכוח המהפכני של ה-AI הוא הרבה מעבר ליכולתו ליצור טקסט, תמונות, מוזיקה, וידאו וחומרים אחרים", המשיך מדבד. "משקיעים צריכים להסתכל באופן ורטיקלי על מהפכת ה-AI. היישום של בינה מלאכותית בכל מגזר ישנה את העולם שלנו ויעצב את הכלכלות של העתיד. AI צפוי להשפיע על כל ענף, בדומה להשפעה שהיתה למחשוב ענן, מדיה חברתית, הסמארטפון, המחשב האישי ובעבר גם החשמל".

OurCrowd נוסדה ב-2013 על ידי המנכ"ל ג'ון מדבד (Jon Medved) בהתבסס על החזון להנגיש לציבור הרחב את האפשרות להשקיע השקעות הון-סיכון מהשורה הראשונה. החברה צמחה מאז במהירות והפכה לפלטפורמה המקוונת הגדולה ביותר בעולם להשקעות במיזמים. נכון ל- 2024היא מחזיקה בהתחייבויות להשקעה בשווי למעלה מ-3.2 מיליארד דולר וכבר השקיעה בלמעלה מ-440 חברות פורטפוליו וב-56 קרנות המתפרסות על פני חמש יבשות. הסטארט-אפים שבהם השקיעה OurCrowd ‏רשמו עד כה 63 אקזיטים ומספר הנפקות: Beyond Meat (BYND), Lemonade (LMND), Innoviz (INVZ), Arbe (ARBE) Arbe Robotics, Alpha Tau (DRTS), Freightos (CRGO); וכן מספר רב של רכישות בפרופיל גבוה: JUMP על-ידי Uber‏, BriefCam על-ידי Canon‏, Argus על-ידי Continental‏, Crosswise על-ידי Oracle, ‏Replay על-ידי Intel‏, Corephotonics על-ידי Samsung‏, CyberX על-ידי Microsoft ו-Kenna Security על-ידי Cisco. [1] OurCrowd מייצרת ערך מוסף לחברות הפורטפוליו שלה לאורך כל מחזור חייהן על ידי מנטורינג, גיוס יועצים מומחים, סיוע בסבבי המשך ויצירת הזדמנויות לצמיחה דרך רשת השותפויות הבינלאומיות שלה.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: בינה מלאכותית , גיוסי הון , השקעות והון סיכון , חברות סטראט-אפ , חדשות

פורסם בתגיות: OurCrowd , אנבידיה , ג'ון מדבד