גידול של 18% בהכנסות אלטק ב-2023

11 מרץ, 2024

ההכנסות הסתכמו ב-46.7 מיליון דולר והרווח ב-6.7 מיליון דולר. המנכ"ל: "שוקי הביטחון, התעופה והמדיקל טומנים הזדמנות גדולה עבורנו" 

מכירותיה של יצרנית ה-PCB אלטק (Eltek) צמחו ב-2023 ב-18% ל-46.7 מיליון דולר. הרווח הנקי השנתי זינק כמעט פי 2 ל-6.7 מיליון דולר. ההכנסות ברבעון הרביעי עמדו על 12.3 מיליון דולר. מנייתה של אלטק, הנסחרת בנסד"ק, עלתה ב-12 החודשים האחרונים ב-150% לשווי שוק של 71 מיליון דולר. אלטק נמצאת בבעלות קבוצת ניסטק (Nistec). באלטק מייחסים את התנופה העסקית להשקעה הרבה של החברה בציוד חדיש לייצור ובקרת איכות, דבר שסייע לה לעמוד בסטנדרטים של תעשיות תובעניות כמו ביטחון, תעופה ומכשור רפואי, שווקי היעד העיקריים שבהם פועלת החברה.

אלי יפה, מנכ"ל אלטק, אמר: שוקי הביטחון, התעופה והמכשור הרפואי טומנים הזדמנות גדולה – ואנחנו בעמדה טובה למנף זאת". בתחילת 2022 החליטה אלטק להקצות 15 מיליון דולר לשדרוג תשתיות הייצור של החברה. לדברי יפה, "ההשקעה עמדה בקנה אחד עם הביקוש הגובר למוצרים שלנו. מירב ההשקעה כבר יושם, או בשלבי יישום. ההשקעות הללו יגדילו את כושר הייצור שלנו, ישפרו את היעילות התפעולית ואת היכולות הטכניות שלנו".

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: דוחות רווח , חדשות , ייצור וקבלנות משנה

פורסם בתגיות: PCB , אלטק