הטכנולוגיה שמאפשרת "להקליק" על העולם [פודקאסט]

4 אפריל, 2024

תוכנית מס' 61 בפודקאסט של Techtime, עם האחים צ'צ'ק מחברת weR, על האופן שבו AR ישנה את החווייה הצרכנית, על קפיצת המדרגה של ה-Vision Pro של אפל ועל השת"פ עם וולמארט וסופר-פארם

[בתמונה: האחים תומר ועמית צ'צ'ק, מימין לשמאל, מייסדי weR]

מנחה: יוחאי שויגר
עורך: רוני ליפשיץ
מנגינת פתיחה: ניר שדה

האורחים בתוכנית הם תומר ועמית צ'צ'ק, מייסדי חברת הסטארט-אפ weR.

אם יש טכנולוגיה שיכולה לחבר באופן אינטואיטיבי בין העולם הפיזי לעולם הווירטואלי – ולחולל טרנספורמציה באופן שבו אנחנו מתנהלים ומתקשרים עם העולם סביבנו – זו מציאות רבודה. זה למעשה גם החזון שמנחה את האחים עמית ותומר צ'צ'ק, שייסדו את חברת Wer.

weR פיתחה פלטפורמת AR ייעודית לעולם הקמעונאי, אשר מאפשרת לשלב תכני מציאות רבודה דינמיים ותלת-ממדיים כחלק מחוויית הקנייה בחנות הפיזית. בחודשים האחרונים השיקה בישראל רשת סופר-פארם פיצ'ר AR, על בסיס הטכנולוגיה של weR, שמאפשר ללקוחות לשוטט בסניפים, לסרוק את המדפים דרך מצלמת הסמארטפון שלהם ולקבל באמצעות שכבות של מציאות רבודה המתמזגות עם המוצרים מידע רלוונטי והכוונה שיעזרו להם למצוא את המוצר בקלות – כמעין "זבן אישי".

בשיחה מספרים האחים כיצד חוויית ילדות בדיסנילנד המחישה להם את הפוטנציאל של AR, על מיפוי המציאות באופן סמנטי, ועל העתיד שבו העולם כולו יהיה "קליקאבילי".

עקבו אחר כל תוכניותינו ב-Spotify

וגם ב-Apple Podcasts

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Podcast , חדשות

פורסם בתגיות: AR , weR , יוחאי שויגר , עמית צ'צ'ק , תומר צ'צ'ק