Geely הסינית תשתמש בפלטפורמה של פורטליקס בפיתוח נהיגה אוטונiמית

7 מאי, 2024

יצרנית הרכב הסינית, שחשפה באחרונה נהיגה אוטונומית בשלג, תשתמש בפלטפורמה של פורטליקס כדי להאיץ תהליכי פיתוח ובדיקה של מערכות נהיגה אוטונומית, כמו גם אימון מודלי AI

חברת פורטליקס (Foretellix) הישראלית הכריזה על שיתוף פעולה משמעותי בתעשיית הרכב העולמית, עם מותג הרכב הסיני Geely, שתשתמש בפלטפורמת Foretify של פורטליקס, המשמשת לאימות ובדיקות ממוחשבות של מערכות נהיגה אוטונומית, כחלק מתהליכי פיתוח ובדיקה של יישומי נהיגה אוטונמית.

במסגרת שיתוף הפעולה, Geely תשלב את Foretify בתהליכי הפיתוח, הבדיקה והאימות של מערכות נהיגה, כמו גם בסימולטור שלה. ג'ילי, שמפתחת באופן עצמאי מודלי AI כבסיס לנהיגה אוטונומית, תשתמש בפלטפורמה של פורטליקס גם כדי לייצר נתונים סינתטיים לצרכי אימון ובדיקה של מודלי AI. 

Geely Auto משתייכת לקבוצת Geely, אחת מקבוצות הרכב הגדולות בעולם הכוללת מותגים כמו וולוו, פולסטאר ו-Zeekr. ג'ילי אוטו משווקת את דגמיה בעיקר בסין ומדינות נוספות באסיה. באחרונה חשפה ג'ילי סרטון המדגים נהיגה אוטונומית מלאה בשלג. פלטפורמת הנהיגה האוטונומית של ג'ילי מתבססת על ארכיטקטורת שאסי דיגיטלית ויכולות AI, לרבות מודלי AI גדולים. לדברי החברה, זמן התגובה של מערכת הנהיגה שלה מהירה מ-4 מילי-שניות, זמן תגובה המהיר פי 25 מזמן התגובה האנושי. זמן התגובה המהיר הזה מאפשר לרכב לבצע תמרונים מאתגרים כמו נסיעה על פני כביש קפוא.

פלטפורמת Foretify שפיתחה פורטליקס משמשת לאימות התכנון של כלי-רכב אוטונומיים. המערכת מאפשרת לייצר באופן ממוחשב מיליוני תרחישי נסיעה כדי לבדוק את ביצועיהן, בטיחותן והעמידה ברגולציה של מערכות נהיגה. השימוש בפלטפורמה מאפשר להפחית את התלות בנסיעות מבחן ולקצר ולייעל באופן דרמטי את תהליכי האימות והבדיקה.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Automotive , חדשות

פורסם בתגיות: Geely , פורטליקס