ה-Bluetooth של סיוה ישולב בשבבים של Freqchip הסינית

20 יוני, 2017

השבבים של החברה הסינית מיועדים למגוון של מוצרי IoT הפועלים בקישוריות בלוטות' בהספק נמוך, כגון מכשירי ספורט לבישים, התקני בריאות אישיים, בקרי בית חכם ועוד

חברת CEVA מהרצליה, המפתחת קניין רוחני של מעבדים לתעשיית השבבים, הודיעה היום כי טכנולוגיית הבלוטות' שלה תשולב בקו שבבי התקשורת החדש FR801x של יצרנית השבבים הסינית משנחאי Microelectronics Freqchip.

משפחת שבבי הבלוטות הקודמת של Freqchip, ה-FR301x היתה מיועדת לאוזניות ולנגני מוזיקה. משפחת השבבים החדשה של החברה הסינית, שתתבסס על טכנולוגיית הבלוטות' RivieraWaves של סיוה, מיועדים למגוון רחב יותר של מוצרי IoT הפועלים בקישוריות בלוטות' בהספק נמוך, בהם מכשירי ספורט לבישים, התקני בריאות אישיים, בקרי בית חכם, וציוד תשלומים מאובטח.

מנכ"ל Frequen, בק לי, אמר כי קישוריות הבלוטות' ממשיכה להיות דומיננטית במוצרי אלקטרוניקה הדורשים צריכת הספק נמוכה. "טכנולוגיית הבלוטות' של סיוה מאפשרת יישומים מתקדמים הפועלים בצריכת הספק נמוכה, וזוכה לאימוץ נרחב בסין – ולכן היתה הבחירה המושלמת עבורנו".

ב-Freqchip ציינו כי גם משפחת שבבי הבלוטות הבאה, שאמורה להיות בעלת מצב כפול (dual mode) ותוכל לתמוך בבלוטות' LE, תתבסס על ה-IP של סיוה. מנהל חטיבת הקישוריות של סיוה, אביב מלינוביץ', הוסיף: "Frequen פיתחה קו שבבים חדש ומרשים, המציע פתרון מושלם למגוון מוצרי צריכה אלקטרוניים הפועלים בקישוריות בלוטות' באנרגיה נמוכה".

טכנולוגיית הבלוטות של סיוה כוללת רכיבי חומרה ותוכנה, ומתאפיינת בצריכת הספק נמוכה במיוחד, המאריכה את זמן השימוש במכשירים. טכנולוגיה זו מבוססת בין היתר על פיתוח של חברת RivieraWaves, שנרכשה על-ידי סיוה לפני כארבע שנים. על פי סיוה, טכנולוגיית הבלוטות' שלה שולבה עד כה ביותר ממיליארד מוצרים, בהם סמארטפונים, טאבלטים, אוזניות אלחוטיות, דיבוריות אלחוטיות, מכשירים לבישים, ומכשירי שמיעה.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: IOT