רשות החדשנות פתחה מסלול תמיכה לייצור טכנולוגי בישראל

12 יולי, 2021

מסלול התמיכה החדש, "מעבר מפיתוח לייצור", מיועד לסייע לחברות שהשלימו את תהליך המו"פ, לבצע את המעבר לייצור תעשייתי שיתבצע בישראל. ניתן להגיש בקשות תמיכה עד ל-13 בספטמבר 2021

רשות החדשנות הכריזה על תוכנית חדשה בשם "מעבר מפיתוח לייצור", אשר נועדה לתמוך בייצור מקומי של מוצרים טכנולוגיים. היא מיועדת לחברות ומפעלים אשר סיימו את תהליך הפיתוח ונמצאים בשלבי ההיערכות לייצור. מטרת התוכנית היא לקדם הקמה של מפעלים וקווי ייצור בישראל. פרוייקטים שיאושרו יהיו זכאים למענק בשיעור של 50%-30% מהוצאות הפיתוח המאושרות ולתוספת של 10% מענק לחברות הנמצאות באזור פיתוח א'. ניתן להגיש בקשות תמיכה עד יום ב', ה-13 בספטמבר 2021.

במסלול החדש יינתן סיוע לתהליכי ייצור דוגמת פיתוח קו ייצור לתמיכה במוצר חדש הנמצא בשלב המעבר ממוצר מעבדתי למוצר סדרתי, מעבר מתהליך ייצור מנתי לתהליך ייצור רציף המשלב בקרה מתקדמת במהלך שרשרת הייצור, ביצוע ניסוי על בסיס הפרמטרים שנקבעו להפעלת מתקן חצי-חרושתי, פיתוח תהליכים תרמיים או אנרגטיים המשפרים מהותית את התכונות המכניות או החשמליות של המוצר, וכדומה. התוכנית מיועדת לחברות ישראליות שמכירותיהן אינן עולות על 70 מיליון דולר בשנה, ואשר נמצאות בשלבי ההיערכות לייצור תעשייתי – לאחר שסיימו את פיתוח האב-טיפוס.

התוכנית כוללת גם סעיפי תמיכה ייעודיים כמו פיתוח מכונות ייצור מיוחדות בתקציב של עד 500,000 שקל, רכישת ידע המהווה חלק אינטגרלי של תכנית המו״פ בהיקף של עד 250,000 שקל, הוצאות עבור פעילויות לתיקוף שוק תוצרי התכנית בארץ ובחו״ל, וכדומה. ביום ב', ה-26 ליולי 2021 תקיים רשות החדשנות וובינר הדרכה על אופן הכנת בקשות ההצטרפות למסלול המעבר מפיתוח לייצור.

למידע נוסף, הקליקו: מעבר מפיתוח לייצור

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , תעשייה ישראלית

פורסם בתגיות: רשות החדשנות