רון הברמן מונה למנכ"ל CloudBand במקום דור סקולר

2 אוקטובר, 2014

חטיבת CloudBand הוקמה ופעלה עד כה באלקטל-לוסנט במתכונת של סטארט-אפ פנימי ויחידה עסקית נפרדת. קלאודבנד הוקמה על-מנת לפתח את פלטפורמת ה-NFV הראשונה בתעשייה

CloudBand הוקמה על-מנת לפתח את פלטפורמת ה-NFV הראשונה בתעשייה

CLOUDBAND-RON-CEOרון הברמן מונה למנכ"ל פעילות CloudBand של אלקטל-לוסנט ישראל, במקומו של דור סקולר, ששימש כסגן נשיא באלקטל-לוסנט ועוזב לאחר שמונה שנים בחברה. סקולר היה ממייסדי חטיבת קלאודבנד וניהל אותה ב-5 השנים האחרונות.

לאחרונה הוא הודיע על החלטתו לפרוש בסוף השנה, על מנת לבחון הזדמנויות חדשות בתחום היזמות. לסקולר יש חלק מהותי בפיתוח פעילות הרשתות המיתכנתות (Network Function Virtualization) בחברת אלקטל-לוסנט.

רון הברמן הוא בעל יותר מ-20 שנות ניסיון באסטרטגיה עסקית, תכנון מוצר, הנדסת תוכנה ותכנון רשת. הוא היה ממייסדי CiiNOW ועד לאחרונה שימש גם כמנכ"ל החברה. לפני-כן מילא במשך ארבע שנים ומילא תפקידים ניהוליים באלקטל-לוסנט והיה מהנדס בכיר בחברות UUNET , Zephion ו-Masergy.

חטיבת קלאודבנד הוקמה ופעלה עד כה באלקטל-לוסנט במתכונת של סטארט-אפ פנימי שהיווה יחידה עסקית נפרדת. קלאודבנד הוקמה על מנת לפתח את פלטפורמת ה-NFV הראשונה בתעשייה והיה לה תפקיד משמעותי בעידוד לקוחות אלקטל-לוסנט לאמץ את ה- NFV. לאור הצלחת המהלך, הוחלט באלקטל-לוסנט להתקדם לשלב חדש אשר במסגרתו תשתלב קלאודבנד בצורה מלאה באלקטל לוסנט ותהפוך למרכיב מרכזי באסטרטגיית הענן של החברה.

כיום יש לקלאודבנד 19 לקוחות בשלב ניסיוני, בהם ספקי טלקום גדולים כמו טלפוניקה, דוקומו, דויטשה טלקום ועוד, ויותר מ-45 חברים בתוכנית Ecosystem CloudBand NFV. אלקטל-לוסנט מתכוונת להמשיך להשקיע בקלאודבנד ולהגדיל את פעילותה ב-10%.

חברת אלקטל-לוסנט (Alcatel-Lucent) מייצרת ציוד תקשורת ורשתות ומחזיקה בפעילות Bell Labs, שהוא אחד ממרכזי המחקר המוכרים בעולם. הכנסותיה בשנת 2013 הסתכמו בכ-14 מיליארד אירו. מטה החברה ממוקם בפריז, צרפת. אלקטל-לוסנט ישראל ממוקמת במתחם "עתיר ידע" שבכפר-סבא וכוללת את מרכז השיווק, המכירות והתמיכה, חטיבת CloudBand ואת Bell Labs ישראל, שניפתחה במאי 2014.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים