מנכ"ל Imagination יפתח את כנס SemIsrael Expo 2014

17 נובמבר, 2014

כנס תעשיית השבבים השנתי SemIsrael Expo 2014, ייערך בשבוע ביום שלישי, 25.11.2014, באולם אבניו באירפורט סיטי

כנס תעשיית השבבים השנתי SemIsrael Expo 2014, ייערך בשבוע ביום שלישי, 25.11.2014, באולם אבניו באירפורט סיטי

SEMISRAEL

סיר חוסיין יאסי
סיר חוסיין יאסי

מנכ"ל חברת Imagination הבריטית, סיר חוסיין יאסי, יגיע בשבוע הבא לישראל כדי לפתוח את כנס SemIsrael Expo 2014 שייערך בשבוע ביום שלישי, 25.11.2014, באולם אבניו באירפורט סיטי.

חברת Imagination Technology היא אחת מחברות ה-IP החשובות בעולם. בארץ היא זכורה בתור החברה שמולה התמודדה חברת CEVA הישראלית על רכישת חברת MIPS. בסופו של דבר Imagination ניצחה בתחרות. חוסיין יאסי ידבר על חשיבות ה-IP בבידול המוצר, ביצירת חדשנות ובהשגת יתרון תחרותי.

לצד חוסיין, יפתחו את הכנס גם סמנכ"ל שיווק וקשרים אסטרטגים בחברת Synopsys, ריץ' גולדמן, אשר יתאר את חמשת המגמות החשובות ביותר בעולם השבבים בשנת 2015. סמנכ"ל חטיבת Design to Silicon בחברת מנטור גרפיקס, ג'ו סוויקי, ירצה על חשיבות טכנולוגיית FinFET, וסמנכ"ל המכירות העולמי של SMIC, מייק ריקוק, ידבר על חזון החברה לעולם מקושר וחכם.

ארבעה מסלולים מקבילים

במהלך כנס SemIsrael Expo 2014 יתקיימו ארבעה מסלולים מקצועיים: מסלול IP & Cores בשיתוף עם Design & Reuse, מסלול Front-end Design & Verification, מסלול Physical Design ומסלול Post Silicon. לצד הכנס תתקיים תערוכה מסחרית עם כ-40 מציגים מכל העולם.

מנכ"ל SemIsrael, שוקה צ'רנוביצקי, מסר שהחברה מעריכה שהשנה יגיעו כ-1,000 משתתפים לכנס מתעשיית השבבים הישראלית והעולמית. "הכנס כולל יותר מ-35 הרצאות טכנולוגיות שיינתנו על-ידי מיטב המומחים בתחום. השקענו גם משאבים רבים בהפיכת הכנס לפלטפורמת נטוורקינג ייחודית, עם כלי נטוורקינג ייעודיים כמו bizzabo, כלים לסריקת תגים, ועוד. סמישראל מזמינה את כל אנשי תעשיית השבבים להירשם, להגיע, ללמוד, ולהתחבר".

למידע נוסף:

הרשמה (ללא עלות): http://expo.semisrael.com/register

תוכנית הכנס: http://expo.semisrael.com/conference

אולם התצוגה: http://expo.semisrael.com/exhibition

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , חדשות , סמיקונדקטורס