ירידה של 8% במכירות RH טכנולוגיות

29 נובמבר, 2015

בסך הכל, RH הפסידה כ-1.7 מיליון דולר ברבעון, בהשוואה לרווח של 1 מיליון דולר אשתקד. בתשעת החודשים הראשונים היא הפסידה כ-1.1 מיליון דולר

בסך הכל, RH הפסידה כ-1.7 מיליון דולר ברבעון, בהשוואה לרווח של 1 מיליון דולר אשתקד. בתשעת החודשים הראשונים היא הפסידה כ-1.1 מיליון דולר

ברבעון השלישי של שנת 2015 הסתכמו המכירות של חברת RH טכנולוגיות מנצרת, המספקת שירותי ייצור אלקטרוניים בקבלנות משנה, בכ-29 מיליון דולר. ברבעון המקביל אשתקד הסתכמו המכירות בכ-35 מיליון דולר.

בסך הכל, החברה הפסידה כ-1.7 מיליון דולר ברבעון, בהשוואה לרווח נקי של 1 מיליון דולר אשתקד. בתשעת החודשים הראשונים של השנה החברה הפסידה כ-1.1 מיליון דולר.

בסך הכל, בתשעת החודשים הראשונים של 2015 ירדו מכירות החברה בכ-8% והסתכמו בכ-92.2 מיליון דולר, בהשוואה לכ-100.5 מיליון דולר בתשעת החודשים הראשונים של 2014.

החברה מסרה שקיטון במכירות בתקופת הדו"ח נובע מקיטון בהיקף הפעילות עם חלק מלקוחות החברה, וכן מהעובדה שמספר לקוחות של החברה ביצעו דחייה של הזמנות לרבעונים הבאים.

במהלך התקופה הזו החברה רשמה קיטון של 8.7 מיליון דולר ביתרת הלקוחות עקב קיטון בפעילות החברה, קיצור תנאי אשראי ללקוחות מסוימים ושיפור בגבייה. בנוסף, היא צמצמה את היקפי המלאי בכ-1.8 מיליון דולר והצליחה להקטין את יתרת הספקים בהיקף של כ-4.8 מיליון דולר כתוצאה מתוכנית התייעלות.

כיום החברה מנהלת הליך משפטי כנגד המנכ"ל לשעבר של החברה הבת RH-USA. הוא פוטר בחודש יולי השנה, ובאוקטובר הגיש דרישה לתשלום פיצוי בגין אפלייה על רקע גילו. יצוין כי מנכ"ל חברת הבת היה בן 75 בעת פיטוריו.

בנוסף הודיע המנכ"ל כי הוא מוכן להתפשר על סכום של 325 אלפי דולר וזאת כדי להימנע מכניסה להליך של תביעה משפטית כנגד חברת הבת. חברת RH השיבה שהיא דוחה על הסף טענותיו. בדוחות הכספיים לא נערכה הפרשה בגין הדרישה הנ"ל, מכיוון שאינה בסכום מהותי.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , ייצור וקבלנות משנה , תעשייה ישראלית