DarioHealth גייסה 5.1 מיליון דולר

17 ינואר, 2017

חברת DarioHealth (לשעבר LabStyle Innovations), שפיתחה את אבזר Dario למדידת רמת הגלוקוז בדם באמצעות סמארטפון, השלימה גיוס הון בהיקף של 5.1 מיליון דולר בהקצאה פרטית של מניות (Privat Placement).

את הגיוס הובילה OurCrowd Qure, שהיא קרן המדיקל של קרן מימון ההמונים הישראלית האמריקנית OurCrowd. מתוך סכום הגיוס, כ-3.1 מיליון דולר כבר הועברו ל-DarioHealth, ו-2 מיליון דולר נוספים יועברו לאחר אישור הנסדא"ק.

למדוד גלוקוז באמצעות הסמרטפון

מוצר הדגל של החברה הינו Dario והאפליקציה למשתמש MyDario. מדובר באביזר ניטור אישי למדידת רמת הסוכר בדם ופרמטרים רפואיים נוספים, המבוסס על שימוש בסמארטפון ובאבזרים מבוססיiOS או אנדרואיד. המכשיר מבוסס על שימוש במתקן אישי קטן ובאפליקציה ניידת. המכשיר הנישא כולל רצועות חישה כימיות מתכלות ותקע התחברות אל שקע האוזניות בסמארטפון.

המכשיר לוקח דגימת דם זעירה באמצעות דקירת האצבע והשמת הדם על רצועת הבדיקה הכימית. הרצועה נמצאת בתוך מכשיר מדידה זעיר שעם חיבורו לסמארטפון, מציג מיידית את כל הפרמטרים החשובים לחולה.

נתוני הבדיקות מועברים בזמן אמת לאפליקציה ואתר אינטרנט ייעודי, המאפשרים למטופל, כמו גם לרופאים, לעקוב אחר הנתונים ולקבל התרעות על מצבים כגון היפוגליקמה או על כמות האינסולין שעל המטופל להזריק, וגם לעקוב אחר ההשפעה של פעילות גופנית על רמות הסוכר בדם.

השוק צפוי לגדול ל-27.4 מיליארד דולר

DarioHealth השיקה השנה את המוצר שלה בארצות הברית, הנחשבת לשוק הגדול ביותר עבורו, לאחר שקיבלה את אישור ה-FDA. בשלב הראשון היא פתחה משרדים במסצ'וסטס, בוסטון, ומתכננת השנה להרחיב את השיווק בשווקים נוספים בעולם. כיום היא פועלת גם באוסטרליה, קנדה, בריטניה, הולנד ועוד.

החברה תשתמש בהון שגיוס כדי להרחיב את הפעילות בשווקים הקיימים שלה ולהתרחב לשווקים חדשים, כדוגמת גרמניה.

המכשיר של DarioHealth פועל רק באמצעות הרצועות הקנייניות של החברה, והכנסותיה מתבססות על מכירת רצועות הבדיקה המתכלות, שאותם צריך המטופל לרכוש באופן קבוע.

להערכת חברת Visiongain, שוק מכשירי מדידת הגלוקוז לשימוש עצמי של חולי סוכרת הסתכם בשנת 2011 ב-9.7 מיליארד דולר, וצפוי להגיע להיקף של 27.4 מיליארד דולר עד לשנת 2022. חברת פרוסט אנד סאליבן מעריכה שכ-40% מהשוק העולמי מצוי באירופה ובארה"ב.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , מכשור רפואי