ADS1298R של TI מאפשר מדידות נשימה במהלך בדיקות א.ק.ג

11 יולי, 2011

הרכיב החדש מדגם ADS1298R מבוסס על ממיר ADC ברזולוציה של 24 סיביות. הוא משלב יותר מ-40 רכיבים בדידים שמהם בנוי מכשיר א.ק.ג סטנדרטי, ועל-ידי כך מספק יכולת הקטנת המערכת של כ-97%

ADS1298R משלב יותר מ-40 רכיבים בדידים שמהם בנוי מכשיר א.ק.ג סטנדרטיטקסס אינסטרומנטס מכשור רפואי רכיבים אלקטרוניים

חברת טקסס אינסטרומנטס (TI) על רכיב משולב למימוש מערכות ECG (א.ק.ג) המאפשר לקבל חיווי על מצב נשימת החולה, במקביל לביצוע בדיקות הלב. הרכיב החדש מדגם ADS1298R מבוסס על ממיר ADC ברזולוציה של 24 סיביות. הוא משלב יותר מ-40 רכיבים בדידים שמהם בנוי מכשיר הא.ק.ג ועל-ידי כך מספק יכולת הקטנת המערכת של כ-97%.

רכיבי ADS1298R מופיעים בגרסאות של 4, 6 ו-8 ערוצים הפועלים בהספק של 750mW לערוץ. הם כוללים 8 ממירי ADC, שמונה מגברים בעלי הגבר ניתן לתכנות, 8 מסננים אקטיביים, ממשק גילוי קצב לב ועוד. הם גם עוקבים אחר מצב הנשימה של החולה באמצעות מדידת עכבה של האותות הנכנסים, ברזולוציה של 20mΩ. הדבר מאפשר לבצע התאמה מדוייקת בין מצבו הנשימתי של החולה לבין תופעות המתגלות בבדיקת ה-ECG.

ערכת פיתוח

הרכיבים החדשים כוללים מצבי המתנה מרובים, כדי להתאימם להפעלה חסכונית באבזרים מופעלי סוללה. ערכת הפיתוח של רכיבי משפחת ADS1298R כוללת תוכנת הערכה קלה לשימוש, כלי ניתוח מובנים כולל תצוגות של משקף תנודות (אוסצילוסקופ), התמרת FFT והיסטוגרמה, יש לה אפשרות לביצוע גמיש של קונפיגורציות כניסה, אפשרות למעגלי ייחוס חיצוניים ויכולת לייצא נתונים בקובצי בדיקה פשוטים לעיבוד מאוחר.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: ANALOG , חדשות , מכשור רפואי , סמיקונדקטורס