TI הכריזה על ממירי DAC כפולים חסכוניים בהספק

29 אוגוסט, 2011

משפחת ממירי DAC8562 החדשה מיועדת לשימוש במערכות המאופיינות במגבלות מקום וצריכת הספק, כמו תחנות בסיס אלחוטיות, מודולי מוצא אנלוגי של מערכות בקרה מתוכנתות (PLC), מערכות בקרת מנועים, מיכשור מדויק וציוד רפואי נייד

ממירי DAC8562 החדשים הם בעלי רזולוציה של 12, 14 ו-16 סיביות

Texas Instruments DAC Converterמשפחת ממירי DAC8562 מספקת אי–ליניאריות פנימית (INL) משופרת ב-25%, והפחתת שגיאת ההיסט (Offset) בכ-60%. בין התכונות הבולטות של הממירים: אנרגיית Glitch נמוכה של 0.1nV-SEC, שגיאות היסט מירבית של 4mV, אי-ליניאריות פנימית של 0.75 בסיבית הראשונה (LSB) ברזולוציה של 12 סיביות וסחיפת ייחוס מקסימלית של 10ppm/°C (הסחיפה הטיפוסית היא 4ppm/°C). צריכת הזרם של הממירים היא 0.1mA/ch, כולל זרם ייחוס פנימי.

הממירים החדשים מופיעים במארזי QFN או MSOP. הם מיועדים לשימוש במערכות המאופיינות במגבלות מקום וצריכת הספק, כמו תחנות בסיס אלחוטיות, מודולי מוצא אנלוגי של מערכות בקרה מתוכנתות (PLC), מערכות בקרת מנועים, מיכשור מדויק וציוד רפואי נייד.

הם מאפשרים לצמצם למינימום את ההספק הנדרש ממגברי הגבר משתנה בתחנות בסיס אלחוטיות, במודולי לייזר מתכווננים, מכונות CNC והתקנים ניידים דוגמת משקפי תנודות (אוסילוסקופ) ומכשירים ניידים לבדיקות דם.

למידע נוסף והזמנת דוגמאות: www.ti.com/dac8562–preu.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: ANALOG , חדשות , רכיבים