פריסקייל תערוך סמינר לתכנון מערכות משובצות ומערכות זמן אמת

21 אוגוסט, 2012

הסמינר יימשך יום שלם וייערך ב-12 בספטמבר במלון דן אכדיה בהרצליה פיתוח. בין הנושאים שיילמדו בסמינר: תכנון מערכות מבוססות מעבדי QorIQ, פיתוחי זמן אמת במעבדי i.MX, תכנוני זמן אמת באמצעות מיקרו-בקרים ועוד

חברת פריסקייל ישראל (Freescale) תערוך ב-12 בספטמבר סמינר בתחום תכנון המערכות המשובצות למהנדסי פיתוח ישראלים. הסמינר ייערך במלון דן אכדיה בהרצליה מ-08:00 ועד 17:30.

סמינר פריסקיילבמהלך הארוע יינתנו קורסים שנועדו לשפר את היכולת של מהנדסים בתכנון מערכות חדשות באמצעות הטכנולוגיות של החברה. בין הנושאים שיילמדו בסמינר: העקרונות וטכניקות יישום של מעבדי QorIQ.

הסקירה תכלול הצגת עקרונות Power Architecture של משפחת מעבדי התקשורת מרובי-הליבות של החברה. מפת הדרכים של החברה עבור הארכיטקטורה, יישום בקרת תעבורה חכמה, טכניקות להפעלה חסכונית בהספק של המעבדים ועוד. מושב שלם יוקדש לסוגיות כמו פיתוח ותכנון תחנות בסיס מבוססות QorIQ Qonverges, תכנון עבור Femtocells ו-Picocells, תכנון תחנות בסיס לדור הרביעי וכלי ניטור ביצועים לפלטפורמות מבוססות QorIQ.

פתרונות למגוון שווקים

במושב המוקדש למשפחת מעבדי היישומים i.MX, יוצגו הפורטפוליו ומפת הדרכים של פריסקייל לשנים הקרובות. יוצגו אפשרויות התכנון של מערכות זמן אמת באמצעות Tower System Solutions ומערכות משולבות לבקרה וניהול יישומים מסוג Vybrid Dual Core eMPU. במושב יינתנו הרצאות משלימות של Wind River, Critical Blue, Mentor Graphics ו-ENEA.

לאורך היום יתקיים גם מושב מקביל המוקדש לתכנון פתרונות מבוססי מיקרו-בקרים (MCU). יוצגו יכולות חדשות שנוספו למשפחת Kinetis K Series, ניצול ארכיטקטורת  Cortex-M0 לחיסכון בהספק, תכנון מערכות עבור שוק המכשור הרפואי וכן פתרונות RF ושימוש במערכות מבוססות חיישני Xtrinsic של פריסקיייל ליישומים רפואיים, צרכניים ותעשייתיים. במושב יינתנו גם הרצאות משלימות של Xtrinsic  ו-tbc.

לפרטים נוספים ורישום לכנס: Designing with Freescale Seminar

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: DSP , MCU/MPU , חדשות , סמיקונדקטורס , רכיבים