דרור שרון עבר מניהול חברת אופגל מכרמיאל לניהול חברת קונטרופ

9 ספטמבר, 2012

לאחר שינהל את אופגל במשך ארבע שנים, עבר שרון לחברת קונטרופ, המספקת מטעדים אלקטרו-אופטיים לרפאל ולאירונאוטיקס. במקומו מינתה אופגל את עמית מתתיה, שהגיע מתחום התקשורת, וניהל את Trivnet ואת חטיבת המסרים של קומברס

דרור שרון
דרור שרון

חילופי מנהלים בחברת אופגל (Opgal) מכרמיאל, בעקבות עזיבת המנכ"ל דרור שרון לאחר 9 שנים בחברה.

חברת אופגל נמצאת בבעלות שווה של אלביט ושל רפאל, ועוסקת בפיתוח וייצור מערכות הדמייה ומצלמות תרמיות לשימושים צבאים ואזרחיים. בארבע השנים האחרונות שימש שרון כמננכ"ל החברה ולפני-כן הוא שימש כסמנכ"ל השיווק של אופגל וכמנכ"ל ייצור והנדסה בחברת Cyoptics.

במקומו מונה עמית מתתיה כנשיא ומנכ"ל החברה. מתתיה מגיע מחברת Trivnet, המספקת שירותים פיננסיים ניידים, והיה אחראי על רכישת Gemalto. לפני-כן שימש כמנהל חטיבת ה- IP Messaging בחברת קומברס. הוא החל את הקריירה שלו בחברת קומפאק אירופה, ולאחר מכן ניהל את הסניף הישראלי של קומפאק (שנירכשה מאוחר יותר על-ידי HP). למתתיה תואר ראשון במדעי המחשב מהאוניברסיטה העברית ותואר במינהל עסקים מטעם INSEAD.

היום הודיעה חברת קונטרופ (Controp), הנמצאת בבעלות משותפת של חברת רפאל ושל חברת אירונאוטיקס (Aeronautics), על מינויו של שרון כמנכ"ל החברה. שרון (46) הוא בוגר הטכניון בהנדסת מכונות ומוסמך במינהל עסקים. חברת קונטרופ מהוד השרון מפתחת ומייצרת מערכות אבטחה ותצפית אלקטרו-אופטיות, בהן: מצלמות תרמיות ומערכות תצפית לכלי-טיס, כלי-רכב מאויישים ולא מאויישים, כלי-שיט, ומערכות להגנת גבולות ואבטחת מתקנים. לאחרונה החברה שודיעה כי המטעד האלקטרו-אופטי שלה מותקן בבלוני התצפית המצויים בשימוש צה"ל.

קונטרופ בלון תצפית צה"ל

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אלקטרואופטיקה , אנשים , חדשות , תעופה וביטחון , תעשייה ישראלית