אלון רוזנשיין יהיה מנהל הכספים החדש של אורביט

11 יולי, 2013

רוזנשיין מגיע לאורביט מחברת אמדוקס, שבה הוא שימש כסגן נשיא לכספים בשנתיים האחרונות. מנהל הכספים הקודם של אורביט, שמוליק קורן, עבר באפריל השנה לחברת RRsat

חברת אורביט (Orbit) מבצעת רכש משמעותי עם גיוסו של אלון רוזנשיין לתפקיד מנהל הכספים של החברה החל מה-14 באוגוסט השנה.

ORBIT CFO ALONרוזנשיין הוא אחד ממנהלי הכספים הוותיקים בתעשיית ההייטק הישראלית. בשנתיים האחרונות הוא שימש סגן נשיא לכספים בחברת אמדוקס. לפני-כן הוא שימש במשך כשלוש שנים כמנהל הכספים של חטיבת אינדיגו בחברת HP, שאליה הגיע מחברת מרקורי אינטראקטיב. רוזנשיין הוא בוגר לימודי חשובנאות וכלכלה מאוניברסיטת תל-אביב ובעל תואר שני למינהל עסקים מטעם קלוג רקנאטי.

בעברו הרחוק הוא גם שימש כעורך הראשי של מדור שוק ההון בעיתון הארץ. המינוי מגיע לאחר תקופת מעבר בעקבות המעבר באפריל השנה של מנהל הכספים הקודם של אורביט, שמוליק קורן, לחברת RRsat. קורן הצטרף לאבי כהן שפרש באפריל 2012 מניהול חברת אורביט ומונה למנכ"ל חברת RRsat.

חברת אורביט מנתניה מפתחת ומספקת אנטנות עקיבה לווייניות, המאפשרות שמירה על תקשורת רחבת פס בפלטפורמות ניידות. שוקי היעד כוללים שוק התעופה, מטוסים ללא טייס, כלי רכב ועוד. השוק המרכזי של החברה הוא של אנטנות ימיות, ומוצר הדגל שלה הוא מערך OrSat: אנטנות תקשורת לווייינים מסוג VSAT עבור ספינות.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , חדשות