נפתחת תחרות הרעיונות של Freescale ו-Techtime ליישומי IoT של הדור הבא

9 נובמבר, 2015

שילחו לנו את הרעיון שלכם ליישום IoT מדליק, ותוכלו לזכות בכרטיס HummingBoard-Gate החדשני של חברת SolidRun הישראלית, המאפשר ליישם אותו מיידית

שילחו לנו רעיון ליישום IoT מדליק, ותוכלו לזכות בכרטיס HummingBoard-Gate החדשני של חברת SolidRun הישראלית, המאפשר ליישם אותו מיידית

DRONE-GREY

חברת פריסקייל ישראל (Freescale), מפתחת ויצרנית מובילה של פתרונות עיבוד מאובטחים ומשובצים עבור האינטרנט של הדברים (IoT), מזמינה את קוראי אתר Techtime וקהילת המפתחים הישראלית להשתתף בתחרות Freescale IoT Challenge, לפיתוח יישומים מבוססי SoM, על לוח HummingBoard.

כרטיס HummingBoard-Gate של חברת SolidRun הישראלית מבוסס על ליבות ARM המוטמעות במעבד היישומים i.MX6 של פריסקייל. הוא מספק פלטפורמה לפיתוח מואץ של יישומי האינטרנט של הדברים בתחומים כמו העיר החכמה, יישומי תחבורה ורכב, בית חכם, פתרנות לרשתות שיווק, מיכשור בריאותי, אבזרים לבישים ועוד.

צוות שיפוט המורכב מנציגי Freescale, נציגי SolidRun ועורך Techtime יבחר את הרעיונות הזוכים. חמשת המקומות הראשונים יזכו בערכה בשווי של $70 הכוללת לוח HummingBoard-Gate, ספק כוח וכרטיס זיכרון 8GB, בכדי לממש את הרעיון שהציעו.

המציעים יעלו תיאור מפורט של הרעיון ישירות לאתר. צוות השיפוט ידאג לפרסום ההצעות הזוכות באתר, רק לאחר שדן בהן, בחר את הזוכים, וצירף את נימוקי הבחירה. לחמשת הזוכים יתאפשר להשתתף בשלב הבא של התחרות בכנס השנתי של פריסקייל, שבו יוכלו להציג את מימוש הרעיון ולזכות בפרס יוקרתי.

היכנסו להכרת פרטי האתגר והפרסים: Freescale IoT Challenge 2015

למטה: כרטיס HummingBoard-Gate של חברת SolidRun. יישום IoT בקופסא

SOLIDRUN-BOARD

הקליקו על המודעה למטה, והצטרפו אל המפתחים היצירתיים ביותר בישראל!

FREESCALE-CHALLENGE-490

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: events , IOT , חדשות , תעשייה ישראלית

פורסם בתגיות: featured