Future תפיץ בעולם את מודולי הניווט של OriginGPS

10 פברואר, 2016

פיוטצ'ר תספק גם תמיכה טכנית. חברת OriginGPS פיתחה את מודולי הניווט הקטנים ביותר בעולם: הם מופיעים במארז של רכיב SMT ומספקים נתוני מיקום בדיוק של מטר אחד

פיוטצ'ר תספק גם תמיכה טכנית. חברת OriginGPS פיתחה את מודולי הניווט הקטנים ביותר בעולם: הם מופיעים במארז של רכיב SMT ומספקים נתוני מיקום בדיוק של מטר אחד לאבזרים לבישים, רחפנים וציוד ספורטיבי

מודול הניווט הזעיר ORG1510-MK
מודול הניווט הזעיר ORG1510-MK

חברת OriginGPS הישראלית חתמה על הסכם הפצה גלובלי עם חברת Future Electronics, להפצת כל מודולי הניווט הלווייני הזעירים שלה (GNSS) באמצעות חטיבת ה-RF והאלחוט Future Connectivity Solutions.

מנכ"ל OriginGPS, גל יעקובי, אמר שהתפישה של פיוטצ'ר כיצד לשלב טכנולוגיות חדשות בתוך יישומים חדשים, "היא מושלמת עבור מה שאנחנו מנסים להשיג. מודולי הניווט שלנו משפרים את הביצועים של מערכות מורשת ומאפשרים שימוש באבזרים לבישים ובאינטרנט של הדברים". לדבריו, ההסכם מרחיב את שוקי היעד של החברה ומשפר את רמת השירות שהיא מספקת ללקוחות.

הצמיד הבריאותי Buddi
הצמיד הבריאותי Buddi

פיוטצ'ר תציע את המודולים ללקוחות באמצעות 169 משרדים שהיא מנהלת ב-44 מדינות, ותספק גם את התמיכה הטכנית בלקוחות באמצעות 5,000 עובדיה. מנהלת השיווק בקבוצת הפתרונות האלחוטיים של פיוטצ'ר, קלי מרפי, אמרה שמודולי הניווט החדשניים של OriginGPS, מייצרים מאזן טכנולוגי חדש המבוסס על גורם צורה קטן מאוד וחיסכון באנרגיה. "הם מספקים יכולת ניווט אופטימלית מבלי לבצע הקרבה של אורך חיי הסוללה".

חברת OriginGPS מקרית שדה התעופה בלוד הוקמה לפני 10 שנים ומתמחה בפיתוח וייצור מודולי ניווט לווייניים זעירים הנחשבים לקטנים ביותר בתעשייה. בין השאר, היא מייצרת מודול שלם הכולל את מערך האנטנות והעיבוד בתוך רכיב במארז SMT הניתן להרכבה על המעגל במכונות השמה סטנדרטיות.

המודול של החברה קולט את האותות המגיעים מלווייני ניווט שונים, כמו לווייני GPS האמריקאים, GLONASS הרוסים, Galileo האירופים ו-Beidou הסינים. הוא מספק זמן התייצבות קצר מאוד (time to first fix) של פחות משנייה אחת, ברמת דיוק של מטר.

בין הטכנולוגיות הייחודיות של החברה: טכנולוגיית Noise Free Zone NFZ המאפשרת לחלץ מידע גם מאותות קלושים ביותר. מכיוון שהמקלט והאנטנה משולבים במודול אחד, הכולל גם את שעון התיזמון הפנימי ומערך הגנה בפני הפרעות, ניתן לשלב אותו במוצרים חדשים בלא לבצע תכנון נוסף של המודול.

מודול הניווט הזעיר Hornet
מודול הניווט הזעיר Hornet

בחודש אוקטובר 2015 היא הכריזה על סוג חדש של מודול ניווט מדגם ORG1510-MK ממשפחת Multi Micro Hornet, המספק יכולות ניווט מלאות של לווייני GPS, Glonass ו-BeiDou במודול יחיד בגודל של 10 מ"מ על 10 מ"מ. המודול כולל מעבד פנימי של מדיהטק ומבצע עידכון מיקום בקצב של 10,000 פעמים בשנייה, ולכן מיועד לשימוש באבזרים לבישים, בציוד ספורטיבי וברחפנים.

לפני כחודשיים דיווחה חברת Tourking האוסטרלית-בריטית, שמזל"ט כף-היד המהפכני שלה ZANO, מתבסס על מודול ה-GPS הזעיר שפותח בחברת OriginGPS. מטרת הפרוייקט היא לפתח שוק חדש של מצלמות מרחפות.

פתרונות הניווט הזעירים נכנסו גם לשוק האבזרים הלבישים הרפואיים. לאחרונה דיווחה חברת Buddi הבריטית על פיתוח צמיד ניטור רפואי, המספק נתונים בריאותיים ונתוני מיקום של חולה הנקלע למצוקה. הצמיד מבוסס על רכיב הניווט  Nano Spider של OriginGPS, המופיע במארז של 4.1 מ"מ על 4.1 מ"מ ומספק דיוק מיקום של מטר אחד.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: WIRELESS , חדשות , סמיקונדקטורס , רכיבים , שיווק והפצה