כנס imec בישראל יתקיים ב-8 במרץ בתל-אביב

2 פברואר, 2017

מכון מחקר השבבים האירופי imec יקיים סמינר חדשנות מיוחד לתעשייה הישראלית אשר יתמקד בסוגיות הקשורות לחישת הסביבה ושילוב כל מקורות המידע שהתקבלו

מכון המחקר והפיתוח האירופי לטכנולוגיות שבבים ומוליכים למחצה, imec, יקיים כנס מיוחד בישראל תחת הכותרת "האומץ להתבונן באופן שונה", אשר יתמקד בסוגיות הקשורות לחישת הסביבה ושילוב כל מקורות המידע.  הכנס הוא חלק ממסורת חדשה של כנסים שיתקיימו בישראל בשם Imec Technology Forum Israel, שהחלה בשנה שעברה וקיבלה את חסות Techtime. השנה הכנס יתקיים ביום ד', ה-8 למרץ 2017, במלון דוויד אינטרקונטיננטל בתל-אביב.

שבב שפותח ב-IMEC. המעבדות כוללות מפעל ייצור

במסגרת הארוע יוצגו חידושים טכנולוגיים ותפישות מחשבתיות חדשות בנושאים המצויים במוקד העניין של התעשייה כיום. הארוע יתמקד באינטרנט האינטואיטיבי של הדברים (I2oT) והשפעתו המהפכנית על תחומים כמו ניידות, בריאות, עיבוד תמונה ועסקים גלובליים.

שבבי מכ"ם ו-IoT

הרצאת הפתיחה תינתן על-ידי נשיא ומנכ"ל imec, לוק ואן דן הוב (בתמונה למעלה), אשר יסקור תחומי חדשנות עכשוויים בתחום הסמיקונדקטורס (IC). האורח מהתעשייה יהיה מנכ"ל חברת Intensix ולשעבר של חברת Sansa Security גל סלומון. מנהל תוכנית המערכות התפישתיות של imec, וים ואן טילו, יתן הרצאה על התפתחויות בתחום המכ"ם בסיליקון ואלגוריתמים חכמים, והשפעתם על מערכות בינה מבוססות IoT.

טכנולוגים בכירים נוספים מ-imec שיציגו התפתחויות טכנולוגיות חדשות: המנהל הטכנולוגי של תחום הפצת היישומים החכמים, מנהל פתרונות מיכשור רפואי לבישים, מנהל תחום העיר החכמה, המנהל העיסקי של imec שיסקור את השפעת טכנולוגיות התצוגה ועיבוד התמונה על התפתחות ה-IoT ועוד. המפגש ייערך בהשתתפות ובברכת שגריר בלגיה בישראל, אוליבייה בל, ונשיא SEMI Europe, ליית' אלטימיים.

צומת של תעשיית השבבים

מכון המחקר האירופי imec נחשב לאחד מגופי המחקר החשובים ביותר בתעשיית הסמיקונדקטורס העולמית. מדובר בגוף תעשייתי ללא כוונת רווח הפועל מבלגיה. מאז הוקם בשנת 1984 צמח imec ומעסיק כיום כ-3,500 חוקרים בכירים שהתקבצו אליו מכל העולם, ונהנים מתשתיות ותקציבי מחקר בשווי של כ-2 מיליארד דולר בשנה. היעד של המכון הוא לייצר טכנולוגיות פורצות דרך בתחומי הסמיקונדקטורס, ICT, IoT, רפואה דיגיטלית ומדעי החיים.

המחקרים שנעשו במכון מסייעים רבות ל-600 השותפים הטכנולוגיים והעסקיים של imec, בהם חברות כמו אינטל, סמסונג, פנאסוניק, סוני, גלובל פאונדריז, TSMC, סנדיסק, מיקרון, אלטרה, Xilinx ועוד. מדובר בגוף מחקרי יוצא דופן, מכיוון שהוא מתמקד בפיתוח טכנולוגיות מתקדמות עבור השותפים שלו.

למידע נוסף: Imec Technology Forum Israel

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: events , חדשות