אינטל השיקה את הדור השמיני של מעבדי Core, שפותח בישראל

21 אוגוסט, 2017

מעבדי ה-Kaby Lake Refresh מציעים שיפור של 40% בביצועים מבלי לפגוע בחיי הסוללה. המעבדים בנויה בפעם הראשונה עם ארבע ליבות למחשבים ניידים

לאחר ההדלפות שנפוצו בימים האחרונים אודות המעבד החדש של אינטל, היום השיקה החברה באופן רשמי את הדור השמיני של מעבדי הליבה של החברה למחשבים אישיים. על פי החברה, המעבדים החדשים מציעים שיפור משמעותי של עד 40% לעומת הדור הקודם של המעבדים, Koby Lake, שיצא לשוק בינואר האחרון. המעבדים, שמיוצרים תחת שם המותג Kaby Lake Refresh, תוכננו ופותחו בעיקר במרכז הפיתוח של אינטל בישראל. לרגל ההשקה הגיע אמש מנכ"ל אינטל בריאן קרזניץ לביקור בישראל.

מנכ"ל אינטל ציין כי ההישג המשמעותי בפיתוח המעבד החדש הוא כי השיפור המשמעותי בביצועים אינו פוגע בחיי הסוללה. "החדשנות מאחורי המעבדים מדגימה היטב איך אינטל, יחד עם שותפים, מעצבים את חווית עתיד המחשוב," הוסיף קרזניץ.

הגל הראשון של מכשירים המופעלים בדור השמיני של Intel Core עם מעבדי i5/i7 יגיע לשוק בספטמבר השנה בלמעלה מ-145 דגמים לבחירה. משפחת הדור השמיני תכלול גם כמה מהמוצרים הראשונים שלנו בעובי 10 ננומטר. מחשבי הדור השמיני יגיעו עם שלוש כניסות Thunderbolt 3, התקן שגם כן פותח בישראל.

מנכ"ל אינטל בריאן קרזניץ

השיפור בביצועי מעבדי הדור השמיני של אינטל מתאפשר בזכות התצורה החדשה הבנויה מארבע ליבות (quad core) למחשבים ניידים, שעד כה כללו רק שתי ליבות, מיקרו-ארכיטקטורה חסכונית בחשמל, טכנולוגיית עיבוד מתקדמת ומגוון רחב של אופטימיזציות בסיליקון. כאמור, השיפור הטכנולוגי אינו בא על חשבון חיי הסוללה, שתאפשר, על פי החברה, למשתמשים יוכלו לצפות בתכני וידאו בסטרימינג באיכות 4K UHD במשך עד 10 שעות בטעינה אחת.

המעבדים החדשים יביאו לשיפור משמעותי במגוון שימושים נוספים. לדוגמה, מהירות עריכת מצגת תמונות עם מעבדי הדור השמיני הינה גבוהה עד 48% יותר מהדור הקודם. עריכת וידאו תהיה מהירה עד פי 14.7. לשם ההמחשה, עבודה של 45 דקות במחשב בן חמש שנים תימשך כעת שלוש דקות בלבד.

אינטל שמה דגש במעבדים החדשים על איכות הגרפיקה. בעוד המעבד הקודם הותאם לגרפיקת HD, המעבד החדש מותאם לגרפיקת UHD, שספקי תוכן רבים כמו נטפליקס, אמאזון, Sony Pictures ויצרני משחקים כבר משתמשים בה.

"אנו משיקים כיום את משפחת הדור השמיני שלנו ונתחיל עם סדרת מעבדים ניידים שתוכננו במיוחד למחשבי פרימיום דקים וקלים, ניידים ובתצורת 2 ב-1", הוסיף בריאנט. "זו רק ההתחלה. מעבדי הדור השמיני ימשיכו להגיע בחודשים הקרובים והמעבדים הראשונים למחשבים שולחניים יגיעו בסתיו. אחריהם יגיעו מעבדים ללקוחות עסקיים ומגוון רחב של אפשרויות נוספות למגזרי שוק שונים". ".

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות