מנכ"ל SOLIDWORKS, יציג את בישראל את הגרסה החדשה של התוכנה ההנדסית

17 אוקטובר, 2017

ג'אן פאולו באסי יציג בישראל את תוכנת, SOLIDWORKS 2018, בכנס השנתי של חברת סיסטמטיקס שיתקיים ביום ב-30 לאוקטובר במלון הילטון בתל-אביב

SOLIDWORKS

מנכ"ל חטיבת SOLIDWORKS בחברת דאסו סיסטמס, ג'אן פאולו באסי, יגיע לישראל לקראת סוף החודש כדי להציג את הגרסא החדשה של התוכנה הפופולרית, SOLIDWORKS 2018, בכנס השנתי של חברת סיסטמטיקס שיתקיים ביום ב', 30 לאוקטובר, במלון הילטון בתל-אביב. הגרסא החדשה של התוכנה מבוססת על פלטפורמת 3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס. היא מאפשרת תכנון מלא ואחיד של אסטרטגיית הייצור, תוך כדי ייעול האינטראקציה בין המחלקות השונות השותפות בפיתוח המוצר. החברה מסרה שהתהליך מקדם ייצור חכם המבוסס על זרם אחיד של נתונים הזמין לכל צוותי פיתוח המוצר, בכל מקום, זמן, ובכל פורמט בו הם עובדים, ללא צורך בהעברת קבצים ממערכת אחת לשנייה.

מאפיין מרכזי של SOLIDWORKS 2018 עבור ניהול תהליכים מקצה לקצה הוא היישומון SOLIDWORKS CAM, המספק עיבוד שבבי עם יכולות לכידת ידע על-מנת להשיג אוטומציה של תכנות הייצור. מעצבים ומהנדסים יכולים כעת להבין טוב יותר כיצד התכנונים שלהם נוצרים, לקבל החלטות מושכלות, ליצור במהירות חלקי אב טיפוס ולייצר אותם in-house כדי לשלוט באיכות, בעלות ובאספקה. האפליקציה מאפשרת לצוותים להוציא לפועל אסטרטגיות Build to Order.

"חוויית לקוח מוצלחת חייבת להתבסס על מוצר מתוכנן היטב ועל דרך יעילה לייצרו, אמר ג'יאן פאולו באסי, מנכ"ל SOLIDWORKS. "רבים מהכלים והשדרוגים ב-SOLIDWORKS 2018 נוצרו בתגובה לתובנות ומשוב שקיבלנו מקהילת SOLIDWORKS. במהלך החודשים הקרובים, נשיק פתרונות נוספים לתהליכים מקצה לקצה על-מנת לסייע לקהילה לשפר את התוצאות העסקיות שלה".

Solidworks CEO Gian Paolo Bassi

באסי יציג את הגרסה החדשה על הבמה בכנס סיסטמטיקס הקרוב שייערך ב-30 באוקטובר במלון הילטון ת"א. האירוע יתמקד בנושא "לחבר את הבלתי מחובר" ("Connect the Disconnected on the 3DEXPERIENCE Platform") – הדרך בה SOLIDWORKS 2018 ופלטפורמות חדשניות משנות את פיתוח המוצרים ואת מחזור הייצור. בכנס יתקיים גם פאנל בכירים מיוחד לנושא הזה, הכולל את עודד לבנטר מנכ"ל סיסטמטיקס, לורן בלאנשרד סגן נשיא פעילות גלובלית, שותפים ושירותים בדאסו סיסטמס, אנדי קלמבי סגן נשיא פלטפורמת 3DEXPERIENCE ומנכ"ל SOLIDWORKS ג'אן פאולו באסי.

למידע נוסף: SOLIDWORKS 2018

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: events , חדשות , תוכנה ותכנון אלקטרוני