עוד עסקת ענק לסרגון בהודו

4 דצמבר, 2017

קיבלה הזמנות בהיקף של 66 מיליון דולר ממפעיל סלולרי גדול. ההזמנות שקיבלה סרגון ממפעילי סלולר בהודו מסתכמות ביותר מ-100 מיליון דולר במחצית השנייה של 2017

עוד עסקת ענק לסרגון (Ceragon) בהודו. החברה, המספקת רשתות תמסורת אלחוטית (Wireless Backhaul), הודיעה כי קיבלה הזמנות בהיקף של 66 מיליון דולר ממפעיל סלולארי גדול (Tier-1) בהודו לפלטפורמת ה- IP-20 של סרגון. יחד עם הזמנה זו, סך ההזמנות של מוצרי סרגון מצד מפעילי סלולאר בהודו מסתכמות ביותר מ-100 מיליון דולר במהלך המחצית השנייה של 2017.

הודו – שוק הסלולר השני בגודלו בעולם

ההודו היא שוק הסלולר השני בגודלו בעולם מבחינת מספר משתמשים והוא גדל בקצב המהיר ביותר בעולם במונחים של מספר המשתמשים. על פי הדו"ח האחרון של ה-GSMA, מספר המנויים הסלולאריים בהודו צפוי לגדול ביותר מ-200 מיליון מנויים עד 2020 ולחצות את רף מיליארד המנויים. מלבד הגידול במספר המשתמשים, השוק ההודי גם חווה שינוי בהתנהגות המנויים המתבטא במעבר משימוש בעיקר בשירותי קול לשימוש בכמות גדולה של שירותי מידע סלולריים,

בעקבות כך, מאז 2012 רשתות הסלולר המקומיות עוברות בהדרגה מתשתיות 3G לתשתיות 4G וזאת כדי להתמודד עם הדרישה של הלקוחות לקבל גישה רחבת פס לאינטרנט ולמובייל. התחזית היא שב-2018 יהיו בהודו כ-90 מיליון משתמשים בשירותי 4G, ורשתות הסלולר שואפות לשדרג את התשתית כמה שיותר מהר כדי להשיג נתח גדול משוק צומח זה.

פלטפורמת IP-20 של סרגון מספקת פיתרון יעיל למפעילות תקשורת להרחיב את קיבולת הרשת שלהן ולשדרג אותו לתשתית 4G. טכנולוגיית ריבוי הליבות של סרגון מסייעת למפעילי התקשורת לעמוד בצרכי השירות באזורים מאוכלסים במיוחד, בהם סיב תקשורת אופטי אינו קיים וקשה להשיג ספקטרום עבור תמסורת אלחוטית, וזאת באמצעות מתן תמסורת 4G בקצב של עד 1Gbps על גבי ערוץ תדר צר בודד.

מנכ"ל ונשיא סרגון עירא פלטי ציין כי האתגר העיקרי שמולו מתמודדים המפעילים הסלולאריים בהודו הוא הצורך לספק מענה מידי לגידול במספר המשתמשים ובצריכת שירותי מידע, וזאת בשעה שמשאבי תדרים בשוק הינם מוגבלים. "פלטפורמת ה-IP-20 שלנו הינה אידיאלית להתמודדות עם אתגרי התמסורת הסלולרית המגוונים הללו בו זמנית, ואנו גאים לתמוך, פעם נוספת, בשלב חדש של פריסת הרשת הרב שנתית של לקוח זה."

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: WIRELESS , תקשורת אלחוטית