אפלייד מטיריאלס פותחת את השנה עם צמיחה של 28%

15 פברואר, 2018

בשנים האחרונות נמצאת הפעילות הישראלית בצמיחה והחברה מגייסת עובדים חדשים. כיום מעסיקה אפלייד מטיריאלס ישראל כ-1,350 עובדים, כאשר כ-300 מהם גויסו בשנה החולפת

מרכז הפיתוח והייצור של אפלייד מטיריאלס ברחובות

הצמיחה המתמשכת בשוק השבבים העולמי מורגשת גם אצל הספקים של מפעלי הייצור. חברת אפלייד מטיריאלס (Applied Materials), שהיא אחת מהספקיות המרכזיות של ציוד ייצור וציוד בדיקת תהליכי ייצור בתעשיית השבבים, דיווחה על רבעון ראשון חזק ביותר בשנת הכספים הנוכחית שלה (הרבעון שהסתיים בינואר 2018): החברה סיכמה את הרבעון עם הכנסות שיא בהיקף של כ-4.2 מיליארד דולר, המייצגות צמיחה של 28% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.

במהלך הרבעון, הציגה החברה רווח גולמי של 45.7% והשיגה רווח תפעולי של 1.2 מיליארד דולר. "אנחנו עדים לאיתנות מתמשכת בשווקים עקב מגמות רבות עוצמה המביאות לשינוי מהותי בביקוש למוליכים למחצה וצגים", אמר גארי דיקרסון, נשיא ומנכ"ל אפלייד מטיריאלס. "אנו בטוחים שכל אחד משלושת המגזרים העסקיים העיקריים שלנו יציג צמיחה דו-ספרתית חזקה ב-2018".

אפלייד מטיריאלס צופה כי ברבעון השני של שנת הכספים 2018 יסתכמו המכירות נטו בטווח של 4.35 עד 4.55 מיליארד דולר; מרכז טווח זה יהווה גידול שנתי של כ-26%. דיקרסון התייחס לאחת מטכנולוגיות בדיקות השבבים אשר פוחתה ומויצרת בישראל: "בדיקות באמצעות eBeam הן המגזר בעל קצב הצמיחה הגבוה ביותר בשוק המטרולוגיה והבדיקות. אנו מתקדמים לקראת צמיחה משמעותית ומהירה יותר בשוק הזה בשנת 2018".

חברת אפלייד מטיריאלס, היא מחברות ההייטק הבינלאומיות הראשונות שקבעו את ישראל כמקום פעילות אסטרטגי. בעשור האחרון היא השקיעה בארץ כ-1.5 מיליארד דולר במחקר ופיתוח, ונחשבת לאחת היצואניות הגדולות מישראל. אפלייד מטיריאלס ישראל עוסקת בפיתוח וייצור של מערכות מתקדמות לבקרת תהליך ייצור שבבים. להערכת החברה, כמעט כל השבבים בעולם עברו בתהליך הייצור שלהם דרך המכונות הישראליות של אפלייד מטיריאלס.

בשנים האחרונות נמצאת הפעילות הישראלית בצמיחה והחברה מגייסת עובדים חדשים. כיום מעסיקה אפלייד מטיריאלס ישראל כ-1,350 עובדים, כאשר כ-300 גויסו בשנה החולפת.

למידע נוסף: http://appliedjobs.co.il

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אלקטרואופטיקה , חדשות , סמיקונדקטורס