AllBe1 שידרגה את כפתור החישה האוניברסלי

4 יולי, 2018

האבזר כולל חמישה חיישנים שונים: מד תאוצה רגיש לעוצמות G, מד תאוצה המחשב את השינוי בתנועה על-פי שינויים בקרינת אינפרא-אדום של הסביבה, מד טמפרטורה, מד UV, מד אנרגיה למדידת טווח וכפתור לחיצה

השבוע עלתה לאתר גיוס ההמונים Indiegogo גרסה חדשה של כפתור החישה האוניברסלי AllBe1 Plus, שפותח על-ידי חברת הסטארט הישראלית AllBe Solutions. מדובר במכשיר בגודל של כפתור המכיל אגד של חיישנים המחוברים ומתקשרים אל העולם החיצון באמצעות תקשורת אלחוטית ומסוגל לפעול ביישומים שונים: איתור ילדים או חפצים, התראה בפני פריצות, גניבות או הזזת חפצים (כולל מכונית), כפתור מצוקה, מד קרינת שמש ועוד.

האבזר כולל חמישה חיישנים שונים: מד תאוצה הרגיש לעוצמות G בשלושה צירים, מד תאוצה המבוסס על קרינה אינפרא-אדומה (Passive Infrared Sensor), אשר מחשב את השינוי בתנועת האובייקט על-פי שינויים בקרינת אינפרא-אדום של הסביבה, מד טמפרטורה, מד UV, מד אנרגיה למדידת טווח וכפתור לחיצה. ליבת המכשיר מבוססת על מיקרו-בקר המנהל את המידע המגיע מהחיישנים ואת מערך תקשורת המבוסס על תקשורת BLE מוגדל, המגיעה לטווח עד 100 מטר באמצעות הוספ מגבר שידור.

המערכת מופעלת באמצעות סוללת ליתיום יון הנטענת באמצעות USB ומספיקה להפעיל את האבזר במשך 30 ימים ברציפות. המשקל הכולל של הפלטפורמה הוא 15 גרם. הגרסה החדשה כוללת יכולת הקלטה קולית סמויה ושידור מיקום ה-GPS האחרון של המכשיר. כפתור החישה האוניברסלי מגיע עם אפליקציה המאפשרת חיבור ישיר לטלפון הנייד, באמצעותה יכול הטלפון להתחבר לשישה כפתורים בו-זמנית. כך למשל, עם הפעלת כפתור המצוקה, המכשיר שולח דרך הטלפון מסרון מצוקה למספרים שנבחרו מראש, כולל מיקום מדויק על מפת גוגל.

מאחורי חברת AllBe1 עומדים שלושה יזמים ישראלים בעלי ניסיון רב בתעשיית האלקטרוניקה: עופר לוגסי שצבר ניסיון רב בתכנון אלקטרוני בחברת Crow, דותן ואזה שהמתמחה במשך 17 שנים בתכנון ועיצוב מכני של מוצרים אלקטרוניים, וצבי רוזנפלד, ששימש במשך 13 שנים כמהנדס מכירות ומנהל תחום המכירות של חברת טקסס אינסטרומנטס (TI) בישראל.

למידע נוסף: AllBe1 Plus

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: IOT , חדשות