Lightmed מארה"ב מקימה מרכז פיתוח בקיסריה

19 יולי, 2018

החברה מפתחת ציוד מבוסס לייזר לטיפולי עיניים ומנוהלת על-ידי שלמה אלקלעי, שהוא בעל נסיון של 25 שנים בתעשייה הרפואית הישראלית ב-Syneron-Candela וב-Lumenis

חברת Lightmed מסנטה קלרה, קליפורניה, פתחה פתחה משרד באיזור התעשייה של קיסריה שממנו היא מתכננת לבצע השקעות ולפתח טכנולוגיות חדשות. המנכ"ל הישראלי של החברה, שלמה אלקלעי, אמר שהחברה נכנסה לשלב של צמיחה מהירה והיא מעוניינת לנצל אותו באמצעות פיתוח טכנולוגיות חדשות. "פתיחת משרד בפארק הטכנולוגי הוא עד הגיוני ומהווה רק הצעד הראשון שלנו בישראל. האתר נמצא בין חיפה לתל-אביב, ובסביבה יש מספר רב של מומחים טכנולוגיים שיצאו מאוניברסיטאות עלית".

שלמה אלקלעי מונה למנכ"ל החברה בחודש ספטמבר 2017, ומחליף בתפקיד את המייסד גארי לי, שישמש כיו"ר החברה וינהל את קרן ההשקעות שהיא הקימה. אלקלעי הוא בעל נסיון של 25 שנים בתעשיית המיכשור הרפואי הישראלית. בתפקידו האחרון שימש כמנהל התיפעול של חברת Syneron-Candela והיה אחראי על אסטרטגיה עסקית בינלאומית. לפני-כן מילא במשך שנים רבות תפקידי ניהול שונים בחברת Lumenis.

חברת לייטמד הוקמה בשנת 1997 ומפתחת ומייצרת מערכות מבוססות לייזר עבור רופאי עיניים. בהן: מערכות לייזר לטיפול בקטרקט, מערכות לייזר לטיפול בגלאוקומה הפוגעת בעצב הראייה, לרוב בעקבות עלייה בלחץ התוך-עיני, מערכות לייזר לטיפול בכלי-דם בתוך העין, מערכות מבוססות אור אולטרא-סגול לטיפול במחלות קרנית העין (קרטוקונוס), מערכות אולטרא-סאונד לבדיקות המבנה הפנימי של העין, ועוד.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: מכשור רפואי