כנס ה-GPU הישראלי של אנבידיה יתקיים ב-17 באוקטובר

1 אוגוסט, 2018

אנבידיה תנסה להביא לארוע כ-2,000 מפתחים ישראלים. תקיים תחרות "חברת ה-AI המדליקה", כאשר החברה הזוכה תקבל מחשב GDX עוצמתי וסכום כסף של 100 אלף דולר

בתמונה למעלה: לירון פרינד-סעדון (מימין) וג'ף הרבסט

חברת אנבידיה (Nvidia) תקיים בחודש אוקטובר את הכנס הישראלי השני שלה בתחום המעבדים הגרפיים (GPU). הכנס יתקיים במתכונת של הרצאות וסדנאות הכשרה מעשיות ויימשך יומיים, ב-17 וב-18 באוקטובר בגני התערוכה בתל אביב. סגן נשיא אנבידיה לפיתוח עסקי, ג'ף הרבסט, סיפר במפגש עם כתבים טכנולוגיים, שהחברה החליטה להביא את הכנס באופן קבוע לישראל, בעקבות הצלחת הכנס הקודם שאליו הגיעו כ-1,600 מפתחים מהתעשייה.

הרבסט: "הפעם אנחנו רוצים להגיע להיקף השתתפות של כ-2,000 מפתחים. הגענו למסקנה שיש לישראל משקל חריג בתחום המחשבים עתירי הביצועים (HPC) והבינה המלאכותית, ולכן חשוב לנו להכשיר כאן הרבה מאוד מפתחים". במהלך הכנס יתקיימו סדנאות הכשרה מעשיות בתחום השימוש במעבדים גרפיים ליישומים עתירי עיבוד ובתחום הבינה המלאכותית. בין השאר, יתקיימו 8 סדנאות באורך של יום מלא בנושא לימוד עומק (Deep Learning) בקיבולת כוללת של כ-800 מפתחים.

בכנס תתקיים תחרות בתחום יישומי בינה מלאכותית בין חברות סטארטאפ מקומיות, כאשר החברה שתקבל את תואר "חברת ה-AI המדליקה ביותר" תקבל פרס כספי של 100,000 דולר ואת מחשב הבינה המלאכותית העוצמתי NVIDIA DGX. הרבסט אמר שלאחר הכנס הקודם, אנבידיה הגיעה למסקנה שהיא צריכה לבצע השקעות בקהילת המפתחים המקומית, "בגלל שלטכנולוגיות המפותחות בישראל יש השפעה על כל העולם".

במסגרת הזאת היא פתחה גם בישראל את פעילות Developer's Relations, המתמקדת באספקת כלים ומידע למפתחים. כיום הפעילות הזאת מנוהלת על-ידי לירון פרינד-סעדון, הפועלת כשלוחה מקומית של קבוצת המו"פ של אנבידיה העולמית. פרינד-סעדון: "המטרה שלנו היא ליצור קשר עם כל המפתחים, מרמת המנכ"לים ועד רמת הסטודנטים. בכל תחום יש למפתחים צורך בתמיכה מסוג שונה. כך למשל, מפתחים בתחומים כמו רכב, מיכשור רפואי, רובוטיקה ועוד, נתקלים בבעיות שונות וזקוקים לסיוע שונה מקבוצת הפיתוח של אנבידיה. אנחנו מספקים להם את התשובות הרלוונטיות וגם פותחים בפניהם את מעבדות ההכשרה שלנו".

למידע נוסף ורישום: GPU Technology Conference

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: events , חדשות

פורסם בתגיות: AI , GPU , NVIDIA