אירית טויטו מונתה לסמנכ"לית טכנולוגיות בכירה ב-ECI Telecom

25 מרץ, 2019

טיוטו אחראית על תוכניות המחקר והפיתוח של החברה ותוביל את האסטרטגיה שלה בתחום הדור החמישי. מכירות ECI עשויות להגיע לכ-440 מיליון דולר ב-2018

חברת אי.סי.איי (ECI) מפתח תקווה הודיעה היום (ב' ) על מינויה של איריס טויטו לתפקיד סמנכ"לית טכנולוגיות בכירה וחברה בהנהלת החברה. בתפקיד החדש טיוטו אחראית על תוכניות המחקר והפיתוח של החברה ותוביל את האסטרטגיה שלה בתחום הדור החמישי (5G). בנוסף, היא תהיה אחראית על תשתית ה-IT של החברה ועל פרוייקט T3 של החברה. מדובר בפרוייקט פיתוח במתכונת של DevOps, אשר משלב בין פיתוח תוכנה עבור המוצר לבין  מחלקת ה-IT התפעולית, על-מנת להאיץ את זמן היציאה לשוק של פרוייקטים חדשים ושיפור התמיכה בלקוחות, כמו למשל באמצעות עידכוני תוכנה.

למעשה, טויטו חוזרת לחברה לאחר 20 שנה. היא החלה את דרכה לפני 25 שנה כמהנדסת תוכנה ומנהלת צוות פיתוח תוכנה באי.סי.איי, ואז עברה לתפקידים אחרים בתעשייה, בהם הובלת צוותי פיתוח ותמיכה בלקוחות בחברות בחברות אחרות, בהן אמדוקס שבה היא שימשה כמנכ"לית חטיבת מוצרי ניהול הלקוחות, ובפיליפס מדיקל שבה היא שימשה כמנכ"לית חטיבת אפליקציות ההדמייה הקליניות. מנכ"ל ונשיא אי.סי.איי, דאריל אדוארדס, אמר שאירית מהווה נכס חשוב לחברה ערב פריסת מערכות הדור החמישי, "ובמיוחד כאשר אנו בשלב התרחבות גלובלית".

הסודות שהתגלו בתשקיף לבורסת לונדון

חברת אי.סי.איי מספקת לחברות טלקום בעולם פתרונות תמסורת אופטיים ופתרונות מבוססי חבילות (Packet/Optical Transport), יישומי SDN/NFV ופתרון אבטחת סייבר לרשתות טלקום. היא דיווחה שבשלוש השנים האחרונות היא קיבלה 90 זכיות ומכירותיה צמחו ב-25% בשנתיים האחרונות, אולם לא מסרה מהו היקף המכירות. יחד עם זאת, בספטמבר 2018 היא דיווחה לבורסה בלונדון על כוונתה לגייסה הון בהיקף של כ-230 מיליון דולר באמצעות הנפקת מניות. בינתיים התוכנית נדחתה, אולם מהתשקיף שהגישה מתבררים מספר פרטים על החברה.

כיום החברה מתמקדת בפתרונות תמסורת בתחום החומרה והתוכנה, וכ-87% מעובדי המו"פ של החברה הם מהנדסי תוכנה. בתחילת 2018 היא חתמה על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת אריקסון, שהודיעה בסוף 2018 שמערכות התמסורת של אי.סי.איי יהיו חלק בלתי נפרד מהתשתית שהיא תציע למערכות הדור החמישי. בעשור האחרון היא השקיעה יותר ממיליארד דולר במחקר ופיתוח קו המוצרים הגמיש שהיא מכנה "פתרונות אלסטיים".

במחצית הראשונה של 2018 הסתכמו מכירותיה ב-197.7 מיליון דולר, בהשוואה למכירות של 159 מיליון דולר במחצית 2017. בסך הכל, המכירות השנתיות ב-2017 הסתכמו בכ-367.2 מיליון דולר. החברה דיווחה שמכירותיה ב-2017 צמחו ב-13%, ומכירותיה במחצית 2018 צמחו ב-24%. אם נניח שהצמיחה הממוצעת של 2018 נמצאת בין שני הקצוות, נניח 18%, מתקבלת הערכת מכירות שנתית של 430-440 מיליון דולר.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , דור חמישי , חדשות , תעשייה ישראלית , תקשורת

פורסם בתגיות: ECI , אי.סי.איי , הדור החמישי