סרגון: הזמנות ב-29 מיליון דולר מהודו מתחילת השנה

29 מרץ, 2023

הודו היא השוק המרכזי של סרגון והיתה אחראית ל-27% מהכנסותיה ב-2022. המערכות והשירותים שהוזמנו ישמשו בין היתר לשדרוג רשתות תקשורת לדור חמישי

חברת סרגון (Ceragon) דיווחה אתמול (ג') כי מתחילת השנה קיבלה הזמנות מספקיות תקשורת בהודו – שוק היעד הגדול ביותר של החברה – בהיקף כולל של 29 מיליון דולר עבור מערכות חומרה ושירותי תוכנה, וזאת לצורך שדרוג רשתות תקשורת קיימות לדור חמישי, הגדלת קיבולת והנגשת שירותי תקשורת לאזורים כפריים. המערכות יסופקו במהלך שני הרבעונים הבאים.

הכנסותיה של סרגון ב-2022 הסתכמו ב-295.2 מיליון דולר, כמעט ללא שינוי בהשוואה ל-2021. הודו היוותה ב-2022 שוק היעד המרכזי של סרגון, והיתה אחראית ל-27% מכלל הכנסות החברה. ב-2023 צופה החברה הכנסות של 325-345 מיליון דולר. סרגון מספקת פלטפורמות תקשורת אלחוטית עבור מרכיב התמסורת (Backhaul) ברשתות סלולריות, המקשרות בין אתרים מרוחקים ובין תאים סלולריים וליבת הרשת. החברה מתמקדת ברשתות מוגדרות תוכנה (SDR) המאפיינות את תשתיות הדור החמישי (5G).

בדומה לספקיות מובילות אחרות של חומרה וציוד לרשתות תקשורת, גם סרגון פועלת לגוון את תמהיל הכנסותיה ולהגדיל את נתח ההכנסות שלה משירותי תוכנה. בחודש פברואר השיקה החברה את Ceragon Insight, פלטפורמת ענן מבוססת AI, המשמשת לתכנון, ניהול וניתוח של רשתות תקשורת אלחוטיות מרובות ספקים. לדברי החברה, הפתרון מאפשר לשפר את ביצועי הרשת, לייעל את התפעול ולהאיץ פתרון בעיות.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: דור חמישי , חדשות , תקשורת אלחוטית

פורסם בתגיות: הודו , סרגון