סמינר מדידות IoT של Keysight יתקיים ב-20 במאי

14 אפריל, 2019

ההשתלמות תיערך בפתח-תקווה ותתמקד בסוגיות כמו אופטימיזציה של צריכת ההספק, מדידות ביצועים ועמידה בתקנים אלחוטיים, שיקולי ארכיטקטורה ועוד

חברת קיסייט (Keysight Technologies) תקיים ביום ב', 20 במאי 2019, סמינר מיוחד המוקדש לביצוע מדידות של אבזרי IoT. הסמינר כולל הרצאות, הדגמות והתנסות מעשית. הוא מתמקד בנושאים כמו הגדלת אורך חיי הסוללה של אבזרי IoT, ניתוח מאפייני צריכת ההספק של אבזרי IoT, והתמודדות עם אתגרי תכנון אלחוטיים ועם אתגרי הבדיקה של אבזרי IoT. סיומו של היום עיון תינתן הרצאה על-ידי גיא וינוגרד מחברת bio-T, שבה הוא יסביר כיצד לעצב ארכיטקטורת IoT כוללת – מאבזר הקצה ועד הענן. 

לרוב, פועלים אבזרי IoT באמצעות סוללה ויש להם אספקת אנרגיה מוגבלת מאוד. כדי לקבל ביצועים אופטימליים, יש לבצע מדידות צריכה בכל שלבי הפיתוח של החומרה והתוכנה. בסמינר יוצגו שיטות למדידות טווח צריכת זרם דינמית ממצב המתנה ועד פעולה מלאה, זיהוי ארועי RF/DC קריטיים, איתור חולשות בתכנון והערכת אורך חיי הסוללה. הדרישות הגוברות מאבזרי IoT הופכות את סוגיית ה-Power Integrity למרכזית.

למידע נוסף ורישום: IoT Devices Measurement Insights

 
אחד מהאתגרים הגדולים בנושא הזה הוא בדיקת אותות AC קטנים ומהירים הרוכבים על-גבי אספקת ה-DC. ההרצאה תסקור סוגיות בסיס, מדידות וניתוח מתקדמים וטכניקות חיזוי והערכה. אחת ממטרות ההשתלמות: ללמוד כיצד לדבג, למדוד ולבדוק את מערך הפצת ההספק (Power Distribution Network).

במסגרת התכנון של אבזרי IoT, יש להבטיח עמידה בדרישות של תקני תקשורת אלחוטית רבים ומגוונים. כאשר מוצר צריך לתמוך במספר תקני תקשורת בו-זמנית, ובמספר גדול של אבזרים הפועלים בסמיכות ספקטרלית זה לזה, בדיקת האבזר נעשית מורכבת מאוד. ההרצאה תתמקד בשאלות כמו כיצד להבטיח פעילות תקינה של התקשורת האלחוטית, בדיקת הביצועים, בדיקות פונקציונליות סוגיות over-the-air ותקינות הרשת האלחוטית. 

מעבר לרמת האבזר הנמצא בקצה הרשת, היעילות של פתרון IoT, תלויה בארכיטקטורה הכוללת של הפתרון. לכן השלב הראשון של התכנון הוא בהבנת הארכיטקטורה השלמה. הרצאה תציג את סוגיות הארכיטקטורה המרכזיות שהמתכננים צריכים להבהיר לעצמם, לפני שהם ניגשים לתכנון רכיבים ספציפיים במערכת.

סדר היום המתוכנן:

למידע נוסף ורישום: IoT Devices Measurement Insights

 
 
Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: events , IOT , חדשות , צב"ד

פורסם בתגיות: IOT