אנבידיה הכריזה על מודול הבינה המלאכותית Jetson Nano

27 מאי, 2019

המודול בגודל של 70 מ"מ על 45 מ"מ מותאם ליישומי בינה מלאכותיתי בציוד קצה ולעבודה מול שרתי הענק NVIDIA T4 המצויים במרכזי הנתונים והענן הגדולים

חברת אנבידיה (NVIDIA) הכריזה בתערוכת Computex בטאיוואן על כרטיס העיבוד Jetson Nano, שהוא מודול הבינה המלאכותית הקטן ביותר של החברה במסגרת פלטפורמת EGX. הוא מיועד להשתלב ביישומי בינה מלאכותית באבזרי הקצה וב-IoT. בין השאר הוא מיועד לשימוש במוצרים צרכניים כמו הקלטות וידאו זולות ורובוטים ביתיים.

המחשב מופיע בתצורת SOM – System on Module בגודל של 70 על 45 מ"מ. הוא מבוסס על מעבד ARM מרובע ליבות Cortex-A57 ועל ארכיטקטורת ה-GPU של אנבידיה מסוג Maxwell הכוללת 128 ליבות CUDA. להערכת החברה ברוב היישומים מסתכמת צריכת ההספק שלו ב-5Watts-10W  אשר מספיקים כדי לספק עוצמת עיבוד של 472GFLOPS. הכרטיס כולל מפענחי וידאו, ממשק Gigabit Ethernet, זיכרון פעיל 4GB LPDDR4 ומערך איחסון פנימי מבוסס eMMC Flash בנפח של 16GB.

המודול יהיה זמין בשוק החל מהחודש הבא, ויהיה ניתן לרכישה באמצעות המפיצים של אנבידיה במחיר של 99 דולר ליחידה. מודולי Jetson Nano הם המרכיב הקטן ביותר בחבילת פתרונות שהחברה חשפה בטאיוואן, תחת המותג NVIDIA EGX. היחידה החזקה ביותר היא משפחת שרתי NVIDIA T4, המיועדים לבצע פעולות עיבוד של יישומי בינה מלאכותית במרכזי הנתונים והענן הגדולים.

השרתים החדשים מגיעים ביחד עם פתרונות הקישוריות המהירים של חברת מלאנוקס, ומספקים עוצמת עיבוד של עד 10,000TOPS. פלטפורמת EGX על כל מרכיביה פועלת על-גבי תשתית תוכנה מאוחדת בשם NVIDIA Edge Stack.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות